וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראות את זהבי דרך רשתות: מכבי תל אביב לא שוכחת את העונשים

עודכן לאחרונה: 27.6.2022 / 11:38

למרות העלות הגבוהה, הצהובים מקדמים את הקמת הרשתות מול שערים 10-11 בבלומפילד. גורם במנהלת: "רוצים להילחם בעונשים הקבוצתיים שפוגעים במועדונים". מכירת המנויים יצאה לדרך לאחר החתמת זהבי, האוהדים מסתערים

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 27.6/ספורט1

הקמת הרשת בבלומפילד שתמנע השלכת חפצים לכר הדשא תקבל היום (שני) דחיפה גדולה, כשבכירים בחברת היכלי הספורט, המנהלת את האיצטדיון, ייפגשו עם מספר גורמים מקצועיים כדי להתחיל להניע את התהליך. במכבי תל אביב דוחפים להקמת הרשת אחרי אינספור מקרים של השלכת אבוקות וחפצים לכר הדשא בעונה שעברה, אשר הובילו להעמדות לדין ולעונשים בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. יושב ראש חברת היכלי הספורט רמזי גבאי נפגש ביום חמישי האחרון עם מנכ"ל מנהלת הליגות בכדורגל ניקולס לב ועם מנכ"לית מכבי תל אביב שרון תמם וכל הצדדים מונחי מטרה להילחם בהשלכת החפצים.

אוהדי מכבי תל אביב משליכים אבוקות. אריאל שלום
לקבוצה נמאס לשלם קנסות, לאוהדים נמאס לשלם את המחיר. הרשתות ישפרו את המצב?/אריאל שלום

הפרויקט המרכזי יהיה הקמת רשת מקרן לקרן אל מול יציעים 10-11 וגם מול יציעים 4-5 שם יושב הגרעין הקשה של אוהדי הפועל תל אביב. הרשת שתימתח מקרן לקרן תהיה מספיק גבוהה כדי למנוע השלכת חפצים וגם תהיה חסינת אש. אחד הדברים המרכזיים שדורשים בדיקה הוא כיצד ייראו ההילוכים החוזרים מהמצלמות שיושבות מאחורי השערים ואשר יצלמו את המשחקים המרכזיים בבלומפילד כשהרשת מולן.

מדובר בהשקעה כספית לא קטנה, אבל במכבי תל אביב לא מוכנים להתפשר בעניין אחרי שהמועדון זומן פעם אחר פעם לבית הדין בימי רביעי וספג קנסות כספיים וגם משחקי רדיוס.

בנוסף לרשתות, נבחנת גם הצבת מגנומטרים בכניסות ליציעים כאשר הבעיה המרכזית היא שמגנומטר בודק אלף איש בשעה, כך שאם יש בשערים 10-11 כ-4,500 אוהדים יהיה צורך בהצבת ארבעה מכשירים שתפקידם יהיה לגלות אמצעים שונים שמוחדרים לאיצטדיון על גופם של אוהדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אוהדי הפועל תל אביב במשחק קבוצת הנוער. קובי אליהו
"המטרה: לפתור אחת ולתמיד את הטירוף שהיה בעונה החולפת עם האבוקות והחפצים"/קובי אליהו

גורם במנהלת הליגות אמר הבוקר לוואלה! ספורט: "כל מה שנעשה כרגע נועד למנוע את העונשים הקולקטיביים. זו המטרה שלנו ושל המועדונים. אנחנו רוצים להילחם בעונשים הקבוצתיים שפוגעים מאוד במועדונים ורוצים להתמקד בתפיסת הבודדים שעושים נזק לכולם או במניעת הנזקים. לא מדובר בעלות נמוכה ויש עוד הרבה בחינות של העניין, אבל הנושא יצא לדרך במטרה לפתור אחת ולתמיד את הטירוף שהיה בעונה החולפת עם האבוקות והחפצים".

מכבי תל אביב גם פתחה הבוקר את מכירת המנויים לאוהדים לקראת עונת המשחקים שבפתח. בתוך אפקט חזרתו של ערן זהבי ולמרות שובו של הכוכב, הקבוצה לא העלתה את המחיר למספר שערים באצטדיון, כולל ליציעים 10-11, אולם בחלקים אחרים נרשמה עלייה קלה של כ-50 שקלים.

תקופת החידוש תימשך עד ה-8 ביולי, אז תיפתח המכירה לחברי מועדון FOREVER. מכירה לקהל הרחב תיפתח רק בתנאי שיישארו מנויים פנויים לאחר מכן. טווח המחירים נע בין 850 שקלים ל-1,700, לא כולל יציעי הכסף והזהב, ומיד לאחר פתיחת המכירה נרשם עומס גדול על אתר האינטרנט של משרד הכרטיסים "לאן", כאשר אלפי אנשים תפסו מקום בתור הווירטואלי כדי להבטיח את מקומם בבלומפילד בעונה הבאה ובמכבי תל אביב מעריכים שיימכרו כל 23,000 המנויים.

מכירת מנויים לעונת 2022/23, מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, צילום מסך
מכירת המנויים לעונת 2022/23 יצאה לדרך/צילום מסך, מכבי תל אביב

כידוע, בעקבות סגירת שערים 10-11 על ידי בית הדין בעונה שעברה, המנוי לא כולל עבור יושבי יציע זה את משחק פתיחת העונה נגד מכבי בני ריינה. המועדון הודיע כי "פרטים על מכירת הכרטיסים לבעלי מנויים למשחק זה יפורסמו בהמשך".

ועוד בנושא המנויים, החל מהעונה משיק המועדון את שירות ה-RESALE, שמאפשר לכל אוהד למכור את הכרטיס שלו למשחק שאליו אין באפשרתו להגיע ולקבל את הכרטיס בחזרה לכרטיס האשראי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully