וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא גנגאן: "עסקת פיירו למכבי חיפה מושהית, יש עוד הצעות"

פרד לה גראן סיפר שהחלוץ עדיין מסרב לעבור לירוקים ושקבוצת מהליג 1 נכנסה לתמונה דוניו נפרד: "הלוואי שיכולתי להישאר"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 26.6/ספורט1

עסקת ההעברה של פרנצדי פיירו מגנגאן למכבי חיפה, מושהית - כך על פי נשיא המועדון הצרפתי, פרד לה גראן. היום (שני) לה גראן עדכן את התקשורת בהתפתחויות חלון ההעברות במועדון ועל פיירו אמר: "יש כמה קבוצות שמעוניינות בפיירו, השיחות עם מכבי חיפה בסטנד ביי". כידוע, שני המועדונים כבר הגיעו לסיכום על דמי ההעברה, 1.6 מיליון יורו, אבל הסירוב של החלוץ מהאיטי להגיע לירוקים הוא זה שגרם לקפאון. לפי התקשורת בצרפת, בפיירו החלה להתענייין קבוצה מקומית מהליגה הבכירה ונראה שהוא ממתין להתפתחות מהכיוון הזה.

גודסוויי דוניו מכבי חיפה חוגג. מאור אלקסלסי
בורג חשוב בשנתיים המוצלחות של מכבי חיפה. דוניו/מאור אלקסלסי

גודסוויי דוניו פרסם פוסט פרידה ממכבי חיפה, אחרי שנתיים במועדון. החלוץ הגנאי היה שותף לשתי אליפויות רצופות וכבש 15 שערים בכל המסגרות, אבל בסוף העונה הירוקים החליטו שהם רוצים לרענן ולשדרג את עמדת החלוץ והוא עזב לנפטצ'י באקו האזרית.

"תודה לך מכבי חיפה על שתי עונות נפלאות", כתב דוניו בן ה-27, "הגעתי לישראל בתקופה קשה, בה הקורונה הכתה בעולם הכדורגל והיינו צריכים להתרגל למציאות חדשה. היינו צריכים ללמוד לשחק בלי האוהדים הנפלאים שלנו. למרות זאת, אחרי מאבק קשה, זכינו באליפות ראשונה אחרי 10 שנים, האליפות הראשונה בקריירה שלי. אני גאה להיות חלק מההיסטוריה הזו. רצינו לעשות היסטוריה נוספת ולזכות בכל התארים העונה, אבל לצערי לא הצלחנו".

דוניו המשיך: "עכשיו, אחרי עונה בה זכינו בשלושה תארים והכי חשוב - באליפות, אני לא יכול להיות גאה ושמח יותר להיות לחק מהמשפחה הירוקה. אני כל כך אסיר תודה על האהבה והתמיכה שקיבלתי בתקופה שלי בישראל, באמת הרגשתי בבית. הלוואי שיכולתי להישאר, אבל לאור הנסיבות לא יכולתי. למועדון ולאוהדים תמיד יהיה מקום מיוחד בליבי. אני מאחל לכם רק טוב בהמשך. פעם ירוק, תמיד ירוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully