וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא לומד: הילד הרע של הכדורגל הרומני נתפס מעשן, שוב

דניס אליבק, שנתפס מעשן בחדר ההלבשה במשחק הפתיחה של יורו 2016, צולם עושה זאת שוב במועדון כשהוא אמור להתאושש מפציעה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 26.6/ספורט1

בעידן המודרני נראה שספורטאי שלא מתנהל כמקצוען ושומר על אורח חיים בריא פשוט לא יוכל להיות חלק מהפסגה. שחקן נבחרת רומניה דניס אליבק לא ממש מאמין בתפיסה הזו, כאשר אתמול (ראשון) נתפס במצלמות כשהוא עם חבריו במועדון ומעשן סיגריה. אליבק, שנפצע במשחקה של נבחרתו בתחילת החודש מול בוסניה במסגרת ליגת האומות סיים עונת השאלה באטרומיטוס היוונית וחוזר לקייסריספור הטורקית - לה הוא שייך.

אליבק שהוחלף בדקה ה-84 במהלך אותו משחק מול בוסניה (0:1 לבוסנים) אובחן עם קרע בשריר בבדיקת MRI ונצטווה לנוח במשך חודש. ספק אם עישון סיגריות במועדון לילה אפלולי נכלל גם בעצות הרופאים.

דניס אליבק, שחקן כדורגל רומני. צילום מסך, צילום מסך
שוב מסתבך. אליבק/צילום מסך, צילום מסך

זו לא הפעם הראשונה שאליבק נתפס מעשן וגורם לכותרות בכדורגל הרומני, כאשר הפעם הקודמת עוררה מיני שערורייה. במהלך משחק הפתיחה של יורו 2016 מול נבחרת צרפת גילה המאמן אנגל יורדנסקו כי אליבק לא נמצא על הספסל.

עוזר המאמן ויורל מולדובן עשה את דרכו לאזור חדרי ההלבשה ושם מצא את אליבק יושב "בתוך ענן עשן עם סיגריה בפה", כפי שתיארו זאת בתקשורת הרומנית. אליבק הפלא ופלא, אכן נכנס בדקה ה-61 ולא ברור אם מולדובן סיפר ליורדנסקו באותו רגע שהוא תפס את החלוץ מעשן. היום המאמן כבר יודע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully