וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "זה המאני טיים", מקל: "באיכות אנחנו לא נופלים מהפולנים"

מאמן נבחרת ישראל בכדורסל לקראת המשחק בפולין ביום חמישי: "ליריבות יש יתרון מסוים ואנחנו נצטרך לדעת לסגור אותו". הרכז הוסיף: "אני מתאמן חודשיים ומרגיש בכושר טוב"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 26.6/ספורט1

נבחרת ישראל בכדורסל נערכת להמשך הקמפיין במוקדמות אליפות העולם והערב (ראשון) קיימה מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן גיא גודס לקראת המשחק בפולין ביום חמישי. מהסגל נעדר כזכור דני אבדיה שלא קיבל שחרור מוושינגטון וכן שון דאוסון, איתי שגב שביקשו להשתחרר. גבי צ'אצ'אשווילי ישחק עם גולדן סטייט בליגת הקיץ ולא ישחק מול אסטוניה, אם כי הוא עשוי לצאת עוד קודם לכן ולהחמיץ גם את המשחק מול פולין.

כידוע, ישראל מדורגת במקום השני בבית המוקדמות ותצטרך ניצחון אחד לפחות מבין שני המשחקים - נגד פולין בחוץ, ביום חמישי בלובלין, ושלושה ימים לאחר מכן נגד נבחרת אסטוניה בבית - כדי להבטיח את מקומה בשלב הבתים השני של מוקדמות אליפות העולם. שני ניצחונות יעניקו לנבחרת סיכוי אמיתי לעלות לאליפות.

גל מקל עם המאמן גיא גודס באימון בחרת ישראל בכדורסל. ברני ארדוב
גל מקל עם גיא גודס/ברני ארדוב

"בחלון פברואר פספסנו לפחות ניצחון אחד בחוץ, אבל אם היינו יותר חדים היינו משיגים שני ניצחונות. אין מה לעשות, קרה מה שקרה וכעת מגיע החלון המשמעותי שבו ניצחון אחד יכול לקחת אותנו לפלייאוף ושני ניצחונות זה עדיף", אמר גודס בפתח דבריו, "התאמנו יותר מאשר בחלונות הקודמים, היה לנו יותר זמן לנסות ליישר קו מבחינת כושר וכושר המשחק של השחקנים ולעבוד על דברים שאנחנו רוצים לעשות. מקווה מאוד שעד יום חמישי נהיה מוכנים למשחק סופר קשה וחשוב".

עוד אמר המאמן הלאומי: "לכל חלון יש את המומנטום שלו, לכן קשה מאוד לצפות מה יהיה וגם קשה לצפות את היריבות כי גם הן מגיעות אחרי חופש כזה או אחר. הפולנים עשו משחק אימון והאסטונים שני משחקים, כך שיש ליריבות יתרון מסוים ואנחנו נצטרך לדעת לסגור את הפערים האלו ולנצל את זה שאנחנו משחקים הרבה שנים יחד ושהשחקנים מכירים אחד את השני. יהיה לא קל, אבל ננסה לנצח בפולין. זה המאני טיים וכולם צריכים לתת את הכל למען הצלחת הנבחרת".

גל מקל הוסיף על המשחק הקודם נגד פולין: "במשחק הקודם הם פוצצו אותנו בדקות הראשונות והיה לנו מאוד קשה להסתגל. זו נבחרת מאוד קשוחה ואינטנסיבית ואנחנו נערכים למשחק סופר פיזי. מבחינת איכות כדורסל אנחנו לא נופלים מהם, בוודאות".

מקל נשאל באיזה כושר הוא נמצא: "אני מרגיש טוב. נפצעתי ונותחתי בפברואר, אבל זה דווקא עובד לטובתי כי אני כבר חודשיים עובד ואני מרגיש בכושר טוב. לגבי הקבוצה הבאה שאשחק בה, אני כרגע מתרכז רק בנבחרת ומה שיגיע, יגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully