וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן רודיטי חיובי לקורונה ולא יתחרה באליפות העולם

26.6.2022 / 15:47

בדיקת ה-PCR שביצע עם הנחיתה בבודפשט גילתה כי השחיין נדבק. "נמצא בכושר מצוין וחיכה מאוד לתחרות הזו, כך שברור שמדובר באכזבה עבורו ועבורנו", אמר המאמן עופר מסר

שחיין נבחרת ישראל במים פתוחים, מתן רודיטי, התגלה היום (ראשון) כחיובי לקורונה ולא יוכל לקחת חלק באליפות העולם בבודפשט. לפי פרוטוקול הקורונה של התחרות, יש לבצע בדיקה אחת טרם ההגעה, ועם הנחיתה בהונגריה שתי בדיקות נוספות - אנטיגן ו-PCR. רודיטי היה שלילי בבדיקה שביצע בארץ טרם הטיסה ושלילי גם בבדיקת האנטיגן עם הנחיתה, אולם בדיקת ה-PCR הייתה חיובית.

השחיין נכנס לבידוד במלון הנבחרת, כאשר יש לציין כי הוא מרגיש מצוין ולא סובל מתסמינים. רודיטי היה אמור להתחרות במשחה ל-10 ק"מ אשר ייערך ביום רביעי, משחה בו סיים במקום הרביעי במשחקים האולימפיים בטוקיו. שאר חברי נבחרת ישראל שליליים בכל הבדיקות ויתחרו כרגיל, כשכבר מחר תזנק למים אווה פביאן למשחה ה-5 ק"מ.

מתן רודיטי שחיין מים פתוחים ישראלי. Al Bello, GettyImages
בשורה מאכזבת. רודיטי/GettyImages, Al Bello

מאמן הנבחרת אמיר עופר מסר: "אנחנו אחרי מחנה אימונים איכותי מאוד ביוון ותקופת אימונים טובה מאוד, מתן נמצא בכושר מצוין וחיכה מאוד לתחרות הזו, כך שברור שמדובר באכזבה עבורו ועבורנו. נמשיך לפעול לפי כל ההנחיות ופרוטוקול הקורונה ונמשיך להתמקד במשחים שנותרו לנו. אני בטוח שמתן יחזור עם רעב גדול עוד יותר להתאמן ולהצליח בתחרויות הבאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully