וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מפרשים של תקווה" - למען העצמת אנשים עם מוגבלויות

בסוף השבוע האחרון נערכו אירועי "מפרשים של תקווה" על ידי עמותת "אתגרים" בשיתוף עיריית תל אביב-יפו וקבוצת הראל ביטוח ופיננסים במרינה בתל אביב. במסגרתם, התקיימה אליפות ישראל בשייט דו-קרב עיוורים ולקויי ראייה, ותחרות שייט פתוחה לקהל הרחב

בסוף השבוע האחרון נערכו אירועי "מפרשים של תקווה" על ידי עמותת "אתגרים" בשיתוף עיריית תל אביב-יפו וקבוצת הראל ביטוח ופיננסים במרינה בתל אביב. במסגרתם, התקיימה אליפות ישראל בשייט דו-קרב עיוורים ולקויי ראייה, ותחרות שייט פתוחה לקהל הרחב בהשתתפות מאות שייטים עם וללא מוגבלות, מתוכם כ-150 שייטים עם מוגבלות מעמותת "אתגרים". האירוע נערך במטרה להעצים נשים ואנשים עם מוגבלות ולעודד את שילובם בחברה.

מפרשים של תקווה. יחצ,
מפרשים של תקווה/יחצ

מנכ"ל עמותת "אתגרים", ניר הכהן מסר: "משמח ומרגש מאד להיות חלק ממפגן העצמה הזה למען אנשים עם מוגבלות, שהוא כולו חגיגה ימית מרהיבה מול חופי תל אביב. ל"אתגרים" ישנן פעילויות ספורט אתגרי שונות ומגוונות גם בים, ובהן חברי העמותה מוכיחים בכל פעם מחדש שבעזרת כוח הרצון אפשר לנצח כל מגבלה. אנו מודים לעיריית תל אביב-יפו ולקבוצת הראל ביטוח ופיננסים על השותפות בקיומם של האירועים ומצפים כבר להמשך המסורת בשנה הבאה."

  • עוד באותו נושא:
  • מבזק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully