וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה תגביר את המאמצים לסגור עם לירן סרדל

26.6.2022 / 13:05

בין הקבוצה לקשר, שהיה אחד המצטיינים בעונה שעברה, יש עדיין פערים לגבי הארכת חוזהו. ספונסר חדש למועדון

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 26.6/ספורט1

בהפועל חיפה עושים מאמצים להשלים את סגל השחקנים לקראת העונה הקרובה. במועדון מנסים לסגור את הארכת חוזהו של הקשר לירן סרדל, אם כי בשלב זה יש פערים בין הצדדים. סרדל היה אחד הבולטים בקבוצה בעונה שעברה, עד שנפצע בחודש מרץ. כעת, אחרי שסגרו עם גל אראל ודור מלול, ינסו בחיפה לסיים בהצלחה גם עם סרדל, שגדל במועדון והפך לאחד הסמלים שלו בשנים האחרונות.

הפועל חיפה הודיעה היום רשמית, על הסכם עם קבוצת "לאוס מדיה ואינטראקטיב" חברה מובילה בתחום השיווק הדיגיטלי, שתהפוך כעת לספונסר הראשי של המועדון. לוגו החברה יופיע על חזית החולצות והקבוצה תיקרא מעתה "הפועל לאוס מדיה חיפה".

שחקן הפועל חיפה איתי בוגנים. מאור אלקסלסי
מכוכבי העונה שעברה. סרדל/מאור אלקסלסי

הבעלים יואב כץ הודה לטל הופמן ותומר לוינסקי המנכ"לים המשותפים של לאוס מדיה ואינטראקטיב על האמון וברך על הרחבת שיתוף הפעולה. טל הופמן אמר לאחר חתימת ההסכם: "אני שמח להרחיב ולהדק את הקשר עם מועדון ותיק ומפואר כמו הפועל חיפה, אני רואה שליחות לקחת חלק במתן חסות לאחד מענפי הספורט התחרותי בארץ ובעולם, התואם לעולם הערכים של חברתנו בדגש על הובלה למצוינות, חדשנות והכשרה לדורות הבאים, מאחל להפועל חיפה הצלחה רבה בעונה הבאה עלינו לטובה".

תומר לוינסקי בירך על המהלך: "גאה להיות ספונסר ראשי של קבוצת כדורגל מובילה ולקחת חלק במתן חסות לקבוצת ספורט תחרותית שעומדת בהלימה לעולם הערכים שלנו כחברה, בשביל טל זאת סגירת מעגל אחרי ששיחק בנוער של הפועל חיפה, אני מאחל בהצלחה להפועל חיפה ומקווה שביחד נגיע להישגים משותפים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully