וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בלאט הוא מסוג הדמויות שיכולות להאיר למכבי את הדרך קדימה"

באירופה ניתחו באופטימיות את חזרתו של מאמן העבר למועדון: "זה אומר שיש בסיס יציב, מעטים מכירים את המערכת טוב ממנו. זה תמיד רעיון טוב שהוא יהיה בצד שלך בזמנים של שינוי וחוסר ודאות"

עודד קטש מוצג כמאמן מכבי תל אביב במסיבת עיתונאים/צילום: רוני כנפו. עריכת וידאו: אביעד בלילי

המאמן עודד קטש וארבעה שחקני חיזוק כבר חתמו במכבי תל אביב במסגרת המהפכה שנעשית במועדון עקב הכישלון בעונה האחרונה, אך יש מי שטוען כי המהלך שיחזיר את הצהובים למסלול הוא דווקא החזרתו של דיוויד בלאט. באתר "באסקט ניוז" התייחסו היום (ראשון) למינויו של בלאט ליו"ר הוועדה המקצועית, תוך הבעת אופטימיות זהירה לגבי עתידה של מכבי כתוצאה מנוכחותו.

לטענתו של כותב הניתוח, אחת הסיבות לכך שמדובר במהלך מוצלח היא שעודד קטש צבר יחסית מעט ניסיון ביורוליג, בקדנציה הראשונה הקצרה שלו במכבי תל אביב ובמחצית העונה בה הדריך את פנאתינייקוס אשתקד. "הנוכחות והניסיון של בלאט בהנהלה בהחלט יעזרו לשמור על האיזון במהלך העונה", נכתב.

"אפשר לצאת מנקודת הנחה שבלאט יעשה כל מה שאפשר. כמובן שהקבוצה עלולה לא לעמוד במטרות, אך אם יש מומחה במזעור ההשפעה של סטיות מהמסלול ונסיגות, זהו בלאט", נטען בנוגע לישראלי בן ה-63. "הוא בהחלט ראה מספיק בשביל לא לקבל החלטות נמהרות ואימפולסיביות".

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש עם שמעון מזרחי, ניקולה וויצ'יץ', דייויד בלאט, אבי אבן. ברני ארדוב
יכולים להיות אופטימיים. בלאט עם מזרחי והצוות המקצועי של מכבי ת"א/ברני ארדוב

לפי הניתוח, עצם העובדה שבלאט הסכים לחזור הינה סיבה לאופטימיות: "זה שהוא קיבל את ההצעה של היו"ר שמעון מזרחי והמנהל המקצועי ניקולה וויצ'יץ', זה סימן טוב מאוד. כשבלאט בשורותיהם, המשמעות היא שלפרויקט יש בסיס יציב וסיכוי טוב להצליח. אחרת, המאמן הישראלי לשעבר היה דוחה את ההצעה מבלי להסס. למרות שיהיה זה לא הוגן להניח יותר מדי אחריות על כתפיו, בלאט הוא בדיוק מסוג הדמויות שיכולות להאיר למכבי תל אביב את הדרך קדימה".

לסיום, נכתב כי היכרותו של איש מקצוע מצליח כמו בלאט עם המערכת הצהובה, תסייע למועדון לעבור את התקופה המאתגרת: "מעטים השיגו בקריירה את מה שבלאט השיג, ומעטים מכירים את הסביבה של מכבי יותר טוב ממנו. זה תמיד רעיון טוב שבלאט יהיה בצד שלך בזמנים של שינוי וחוסר ודאות. אחרי החשש שלא נראה אותו יותר כשחקן מרכזי בכדורסל האירופי, זו הקלה גדולה לראות את דיוויד בלאט במקום לו הוא שייך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully