וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ושום מילה על זהבי: איביץ' סוגר שבוע ראשון בקרית שלום

25.6.2022 / 11:55

הכימיה עם קניקובסקי, ההמתנה שוואן אובריים יתרגל לחום הכבד והליהוק המוצלח של מאמן הכושר גוציס. שבוע בתוך הקדנציה השנייה של הסרבי, מכבי תל אביב מעדיפה להתרכז במי שנמצא

ספק רב אם במכבי תל אביב מרוצים מכל מה שקורה בימים האחרונים סביב ערן זהבי. לוולדאן איביץ' יש סגל לנהל, קבוצה להכין ורכש להביא, כשנותר פחות מחודש לתחילת המסע באירופה. מכבי תל אביב של העונה החולפת לא זכתה בשום תואר והעבודה היא עצומה. הימים האחרונים בתקשורת, וגם בקרב האוהדים, מחלחלים לקרית שלום ולפעמים נדמה שכל מה שמעניין זה היכן ישחק מספר 7, כאשר המטרה היא תואר קבוצתי, שלא לומר אליפות.

איביץ' הביא הבוקר את שחקני מכבי תל אביב לאימון מוקדם בקרית שלום. ביום שני תצא הקבוצה למחנה האימונים בהולנד והוא לבטח לא שקט כשאין לו עדיין בלם זר בסגל, וכששחקן כנף נוסף שהמאמן רוצה - עדיין לא בכיוון. גם מה שקורה בעמדות המגנים הוא סוג של התפשרות. אם היה מגיע אלי דסה או שהיה נמצא מגן ימני זר טוב יותר מאנדרה ז'ראלדש, אפשר היה לראות בכך שדרוג, אולם בינתיים אין כיוון כזה. באגף שמאל הסיפור דומה. לאיביץ' יש שם את אנריק סבוריט, אבל הקטלאני עשוי לשחק גם בעונה הקרובה כבלם פותח, ואז כגיבוי יישארו למכבי תל אביב אופיר דוידזאדה ומגן נבחרת הנוער רוי רביבו.

ערן זהבי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הסאגה מרחפת מעל תחילת הקדנציה של איביץ'. זהבי/ברני ארדוב

השבוע הראשון בקדנציה החדשה של איביץ' הבליט מאוד את מאמן הכושר היווני פבלוס גוציס. שחקנים במכבי תל אביב מדברים על גוציס בהתלהבות, כשיש להם כוח לכך אחרי האימונים המפרכים תחתיו. גוציס לא עבד במועדוני הפאר הגדולים ביוון והמועדון האחרון, ממנו משך אותו איביץ', היה אסטרס טריפוליס שהדיחה את מכבי תל אביב מאירופה בקיץ 2014, אבל אחרי שבוע אחד ניתן לומר שמכבי תל אביב פגעה בול עם מאמן כושר אנרגטי מאוד, אחד שלא נח לרגע ולא נותן לשחקנים לרדת בקצב. שחקנים בקבוצה משוכנעים שהדבר ייתן את אותותיו בהמשך.

איביץ' גם עשה קצת כדורגל עד עכשיו, ושם בלטו גבי קניקובסקי ודן ביטון - שניים שלא התאמנו אצל הסרבי בקדנציה הקודמת. בעוד קניקובסקי הוא בדיוק מה שאיביץ' אוהב, שחקן שלא עומד לרגע, ביטון היה השחקן שאיביץ' רצה לרכוש ממ.ס. אשדוד אחרי העונה הראשונה שלו במכבי תל אביב, אלא שאז ג'קי בן זקן מכר את הקשר ללודוגורץ הבולגרית. כעת, ביטון על הדשא אצל איביץ' והסרבי יכול לראות שהוא לא טעה כשרצה להביא אותו.

מי שמוגדר עד כה כשחקן שיכול להיות אקס פקטור בקישור הוא ההולנדי יוריס ואן אובריים, שמאוד מתקשה באימונים עד כה בגלל החום הכבד ששורר בארץ. ואן אובריים הוא גם מהשחקנים נמוכי הקומה שיודעים לטפל בכדור ולא מפסיקים להיות בתנועה, ובמכבי תל אביב משוכנעים שעם הזמן, אחרי שיתרגל לאקלים הישראלי, האיכות שלו תבוא יותר לידי ביטוי.

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
הרבה קצוות עדיין פתוחים. איביץ'/קובי אליהו

החל מהיום יוכל איביץ' להתרשם מברנדלי קובאס, שיצטרף לאימונים ביחד עם ג'ורג'ה יובאנוביץ' ודן גלזר. שלושתם שיחקו בנבחרות בפגרה וקיבלו עוד שבוע מנוחה. קובאס לא אמור להישאר למרות חוזהו, אבל עד שמכבי תל אביב תמצא שחקן אגף אחר, איביץ' עשוי לנסות ולהרוויח אותו לקראת המשימות במוקדמות הקונפרנס ליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully