וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליית כסף לגילי שריר בגרנד סלאח מונגוליה, ארד לטוהר בוטבול

עודכן לאחרונה: 25.6.2022 / 14:13

הג'ודאית נכנעה ליריבה יפנית בגמר, בוטבול הגיע לפודיום דרך בית הניחומים, שם מאיה גושן הפסידה. פרימו ומוקי הודחו

לאחר מדליית הארד שהשיגה אתמול (שישי) תמנע נלסון לוי, היום גילי שריר התעלתה על ההישג כשזכתה במדליית כסף בקטגוריה עד 63 ק"ג. מיד אחריה, טוהר בוטבול השיג את המדליה השלישית של ישראל בתחרות - ארד בקטגוריה עד 73 ק"ג.

שריר גברה ברבע הגמר על סבינץ' איסוקובה האוזבקית, בחצי הגמר הכניעה את קמילה באדורובה הרוסייה והגמר מול נמי נאבקורה נכנס לניקוד זהב, שם היפנית השיגה ווזארי וירדה מהמזרן כמנצחת.

באותה קטגוריית משקל, כרם פרימו הפסידה ברבע הגמר לבריג'יטה וארגה ההונגריה ונשרה אל בית הניחומים, שם גברה על ג'יג'ונג קים הדרום-קוריאנית, אלא שבהמשך נכנעה לבאדורובה וסיימה את התחרות ללא מדליה.

בוטבול העפיל לחצי הגמר אחרי שניצח בדרך את אודביאר גנבאטר המונגולי בסיבוב הראשון ואת ז'ואן בנז'מן גבה ברבע הגמר. בהמשך הפסיד למחמדבק מחמדבקוב ונשר אל בית הניחומים, אך שם הצליח לנצח את אנחזאיה לביארגל המונגולי עם איפון בניקוד הזהב, שהעניק לו את מדליית הארד.

טוהר בוטבול ג'ודוקא ישראלי. איגוד הג'ודו, אתר רשמי
זכה בארד. בוטבול/אתר רשמי, איגוד הג'ודו

עוד בנשים, מאיה גושן (עד 70 ק"ג) ניצחה בסיבוב הראשון את גנזאיה באטרסוק ממונגוליה, אבל בהמשך הפסידה למדינה תיימזובה ברבע הגמר וכעת תנסה לזכות במדליית ארד דרך בית הניחומים, שם כבר הצליחה לגבור על אנחצ'ימג טסרנדולם המונגולית. בקרב הבא חיכתה לה מרים בוטקרייט הגרמניה, שריתקה את גושן והשיגה איפון בדרך למדליה.

מי שנחל אכזבה בתחרות הוא שגיא מוקי, שהודח כבר בסיבוב הראשון בקטגוריית עד 81 ק"ג בתום הפסד באיפון לאבילאיחאן ז'ובז'אר הקזחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully