וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הפרידה: בסביבתו של פיקה הצמידו לשאקירה כינוי חדש

בספרד חשפו סממן חדש לאווירה העכורה בין משפחתו של בלם ברצלונה לזמרת, שבנוסף נאלצה להתמודד עם הטרדות הזויות

שאקירה מתגרשת/עדן סניגו

פחות מחודש עבר מאז ששאקירה וג'רארד פיקה הודיעו בפומבי על סיום הקשר ביניהם בעקבות הפרסומים על בגידות רבות מצד בלם ברצלונה, ונראה שהיחסים בין הזמרת למשפחתו של הכדורגלן - שמסתבר שמעולם לא היו טובים במיוחד - הולכים ומחמירים. שלשום (חמישי) חשפו בספרד כי בסביבתו של פיקה הצמידו לשאקירה כינוי חדש.

בתקשורת המקומית סיפרו שהקולומביאנית אף פעם לא התקבלה יפה אצל קרוביו של בן זוגה, ומאז הפרידה היא גם "לא בקשר כל כך טוב" עם אמו של פיקה, שהייתה כביכול בין היחידות שחיבבו את שאקירה. דבר נוסף שפגע בתדמיתה של הזמרת במעגל המשפחתי היה שהיא לא התחברה לשאר נשות הכדורגלנים בברצלונה. כל זאת ועוד הוביל את הסובבים של פיקה להתחיל להתייחס לשאקירה בתור "הבוסית".

שאקירה, ג'רארד פיקה. דורון שיינר, אתר רשמי
לא מסתדרת עם המשפחה של פיקה. שאקירה/אתר רשמי, דורון שיינר

מעבר לצרות בחיי הזוגיות, בספרד הוסיפו ששאקירה נאלצה להתמודד עם הטרדות תכופות. בימים האחרונים, הסלבריטאית בת ה-45 צבעה מחדש את דלת ביתה, לאחר שזו הושחתה בכתובות נגדה. לפי הדיווח אפילו נעצר חשוד שנתפס כשידיו מלאות בצבע, אבל שוחרר עקב מחסור בראיות. בנוסף, אדם אחר החליט לרוקן מדי יום את תיבת הדואר של שאקירה, שככל הנראה תעבור להתגורר במיאמי עם שני הילדים שלה ושל פיקה.

  • עוד באותו נושא:
  • שאקירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully