וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: בייל קרוב ללוס אנג'לס FC, כריסטיאנו רונאלדו לצ'לסי?

עודכן לאחרונה: 25.6.2022 / 21:18

בארצות הברית טוענים שהוולשי בן ה-32, שסיים את חוזהו בריאל מדריד, צפוי להצטרף אל קיילני ולרשום בכורה ב-8 ביולי. בעלי הבלוז בוחן אפשרות לצרף את CR7

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 23.6/ספורט1

העברות

* אחרי שנים מוצלחות בליגה הסינית, החלוץ הברזילאי אלן קארדץ שב למולדתו וחתם באתלטיקו מיניירו.

* רכש שני לבורנמות' הקיץ: הקשר ג'ו רות'וול חתם בשורות העולה החדשה לפרמיירליג לארבע שנים.

* עולה טרייה אחרת לפרמיירליג, נוטינגהאם פורסט, רכשה את חלוץ אוניון ברלין טאיוו אווני תמורת 17.2 מיליון ליש"ט. הניגרי בן ה-24 חתם לחמש שנים.

שמועות

* גארת' בייל בדרך לארצות הברית. הקיצוני הוולשי בן ה-32 נמצא על סף חתימה בלוס אנג'לס פ.צ., שם חתם כבר ג'ורג'ו קייליני מוקדם יותר במהלך החלון. בייל צפוי להצטרף רשמית ב-7 ביולי, אז ייפתח חלון ההעברות בארצות הברית והוא וקייליני יוכלו לרשום בכורה בדרבי מול ל.א. גלקסי ב-8 ביולי.

* דיווח מעניין ב"האתלטיק": טוד בולי, הבעלים החדש של צ'לסי, נפגש עם הסוכן ז'ורז'ה מנדש בשבוע שעבר בפורטוגל ובשיחה עלה הרעיון שכריסטיאנו רונאלדו יעבור לצ'לסי. בשלב זה לא ברור אם הבלוז יפעלו לצרפו, כשמנצ'סטר יונייטד מצדה מעוניינת להשאירו.

* קרב משולש על רישרליסון. כוכב אברטון ושחקן נבחרת ברזיל מחוזר על ידי טוטנהאם, ארסנל וגם צ'לסי שמתכוונת לפנות רשמית לטופיז ברגע שרומלו לוקאקו יעבור לאינטר. לאברטון אין ברירה אלא למכור אותו כדי לכסות גירעון אליו נקלעה.

* בוטאפוגו לוחצת על ערן זהבי כבר קרוב לחודשיים, אבל בקולומביה פורסם שהיא בדרך להחתמה גדולה עוד יותר: חאמס רודריגס מתקרב לקבוצה, אחרי שאל ריאן הקטארית, אליה עבר בספטמבר שעבר, הסכימה להצעה בגובה 5.3 מיליון דולר עבור מכירתו. יש לציין כי לפי עיתונאי פבריציאנו רומאנו, רודריגס לא מעוניין לעבור לברזיל ומחפש קבוצה באירופה, אבל בינתיים הצעתה של בוטאפוגו היא היחידה שהתקבלה על ידי הקטארים.

* ניס מעוניינת בדן אקסל זגאדו, שסיים את החוזה שלו בבורוסיה דורטמונד ושוחרר ממנה בתום העונה האחרונה. בנוסף, יש כמה קבוצות באנגליה שמעוניינות בבלם הצרפתי בן ה-23, שסבל מלא מעט פציעות במהלך הקריירה.

* אינטר העבירה מסר לפאולו דיבאלה: אנחנו זקוקים לזמן. טרם הושג סיכום בין הארגנטינאי לנראזורי, שהציעו לו שכר של 7 מיליון יורו + בונוסים, אך בשל צירופו המסתמן של רומלו לוקאקו יצטרכו למכור שניים מבין שלושת החלוצים: אדין דז'קו, חואקין קוריאה ואלכסיס סאנצ'ס, כדי להשלים את עסקת דיבאלה.

* ליברפול תקשיב להצעות על מוחמד סלאח בתנאי שהסכום בהן יעמוד על 60 מיליון ליש"ט לפחות - זאת לפי דיווח ב"סאן". ריאל מדריד עוקבת אחר מצבו של המצרי, שדורש שכר של 400,000 ליש"ט לשבוע ועדיין לא האריך את חוזהו.

* צ'לסי מעוניינת לצרף את מתייס דה ליכט, ולטענתו של ג'אנלוקה די מרציו, המקסימום שהיא מוכנה להציע ליובנטוס זה 45 מיליון יורו ואת טימו ורנר. בתוך כך, ב"סקיי גרמניה" דווח כי תומאס טוכל הגדיר כעדיפות ראשונה את החתמת עוסמאן דמבלה.

* כלי התקשורת באיטליה מדווחים שרומא מוכנה להשאיל את ניקולו זאניולו, או להעבירו בטרייד, אך יובנטוס ומילאן רחוקות מסיכום עם הג'אלורוסי בשלב זה.

* ארסנל הגיעה לסיכום מלא עם מנצ'סטר סיטי על רכישתו של גבריאל ז'סוס תמורת 45 מיליון ליש"ט וכעת תקווה לסגור את התנאים האישיים מול נציגיו של הברזילאי, כך מדווח פבריציו רומאנו.

* פרט לז'סוס, ארסנל נמצאת במירוץ אחרי ברזילאי נוסף - ראפיניה. התותחנים וטוטנהאם עובדות על עסקה, כאשר לידס דורשת 65 מיליון פאונד. גם צ'לסי יצרה קשר בנוגע לעסקה אפשרית, אך בראש סדר העדיפויות שלו לחיזוק ההתקפה נמצא ראחים סטרלינג.

* לפי "סקיי ספורטס", הדלת החוצה מצ'לסי פתוחה עבור חכים זייש, ומילאן שמעוניינת לצרפו כבר פתחה במגעים עם נציגי השחקן המרוקאי.

* ניוקאסל קרובה לצרף את הבלם ההולנדי סוון בוטמן, לאחר שליל הסכימה להצעה בסך 40 מיליון יורו מהמגפייז.

* אחרי שבילה אצלה העונה כמושאל, מארסיי מקווה להחתים את ויליאם סאליבה באופן קבוע. ב-RMC דווח כי סגנית אלופת צרפת תציע 25 מיליון יורו לארסנל עבור הבלם. התותחנים מעולם לא העניקו הזדמנות לסאליבה מאז שרכשו אותו והעביר אותו בהשאלות פעם אחר פעם, אך הדיווחים הקודמים מעידים על כך שהעונה הם מתכוונים להשאירו בלונדון.

* שלושה שחקנים צעירים בדרך החוצה מריאל מדריד, לפחות זמנית. לוקה יוביץ' הסכים לעבור בהשאלה לפיורנטינה, ריינייר נמצא בדרכו לבנפיקה אחרי תקופת השאלה מאכזבת בדורטמונד וטאקה קובו היפני עשוי להיות מושאל לריאל סוסיאדד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully