וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השנה היא 2050. בוטאפוגו ממשיכה לחכות לתשובה חיובית מערן זהבי"

בברזיל מתלוצצים על רקע הסחבת בהכרעה על עתידו של החלוץ: "גם כשהוא יגיע לגיל 63 ימשיכו להסביר שהכל יתבהר בימים הקרובים"

עשרת השערים היפים של ערן זהבי במדי פ.ס.וו איינדהובן/ספורט

ערן זהבי עדיין לא הודיע היכן ישחק בעונה הבאה, וגם בברזיל כבר מתחילים לאבד סבלנות. החלוץ בן ה-34 מתלבט בין מכבי תל אביב לבוטאפוגו, אבל הסחבת בסאגה שנמשכת שבועות ארוכים, משאירה את אוהדי שתי הקבוצות במתח.

בברזיל יש מי שכבר מתלוצץ, ותוהה עד מתי בוטאפוגו תמתין לתשובה הסופית מזהבי. "השנה היא 2050, ובוטאפוגו עדיין משוכנעת שהסיכום עם זהבי יבשיל לכדי חתימה", כתב בסרקזם אחד העיתונאים המסקרים את הקבוצה. "החלוץ בן ה-63 אומר שהוא אוהב את הרעיון של לשחק בברזיל, וכעת בוטאפוגו מחכה לתשובה הסופית שלו שתגיע בעוד 10 ימים לכל היותר".

ערן זהבי, פ.ס.וו איינדהובן. Photo Prestige/Soccrates, GettyImages
עד מתי? זהבי/GettyImages, Photo Prestige/Soccrates

ביממה האחרונה התקשורת המקומית מתחילה ליישר קו עם הפרסומים מישראל לפיהם זהבי מתקרב לחתימה במכבי תל אביב. הבוקר פורסם בברזיל ש"הסיטואציה הם זהבי קרובה למהפך" ודווח ש"אחרי שהצטרפותו לבוטאפוגו הייתה נראית סגורה, לפתע היא נראית רחוקה".

אמש התראיין בעלי הקבוצה ג'ון טקסטור, והאשים את האוהדים (שפרצו בשבוע שעבר למתחם האימונים וחוללו סערה) בכך שהקבוצה פספסה מספר החתמות, כולל ערן זהבי: "נשבר לי הלב ממה שקרה, איבדתי מספר שחקנים שניסיתי לצרף כתוצאה מהתנהגות האוהדים - אותם אוהדים שבחלקם תועדו בפריצה, הם גם אלו שמגיבים לשחקנים בטוויטר וכותבים להם להגיע, אבל השחקן שהם רצו הכי הרבה כנראה כבר לא יגיע. אני לא יודע איך לעצור את הפריצות האלה, אבל חייבים לעצור את זה. האבטחה לא באמת יכולה לעצור אוהדים אם הם רוצים לפרוץ", אמר ל-ESPN.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully