וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סונדגרן כבר מרשים את מכבי חיפה, שממשיכה לדחוף לצירוף פיירו

24.6.2022 / 11:15

המגן הימני מותיר רושם חיובי מאוד מאז נחת בישראל והירוקים כבר מרגישים שמדובר בשדרוג משמעותי בעמדה. במקביל, בקבוצה לא נבהלים מהפערים עם גנגאן בנוגע לחלוץ נבחרת האיטי ומשוכנעים שהצרפתים יתגמשו בדרישות. אצילי, חזיזה ומנחם יצטרפו לאימונים

חגיגות האליפות של מכבי חיפה/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: אביעד בלילי

מכבי חיפה קיימה הבוקר (שישי) אימון בחוף הים אחרי שאמש ערכה ניסוי כלים ראשון במשחק אימון שקיימה מול קבוצת נבחנים במ.ס. אשדוד. מכבי חיפה ניצחה 1:4 ויצאה מאוד מרוצה מההופעה של המגן הימני השבדי דניאל סונדגרן שאמנם שיחק מעט דקות, אבל ביחד עם האימונים שלו עד כה, במכבי חיפה מרגישים שיש כאן פגיעה בול בשחקן שישדרג את העמדה הזו שהייתה בהרבה משחקים בעונה שעברה פחות בולטת ואף לעתים סוג של עקב אכילס של הקבוצה.

במכבי חיפה לא מוותרים על פרנצדי פיירו ונחושים להביא את השחקן. הצוות המקצועי בראשות ברק בכר וגל אלברמן משוכנע כי החלוץ מגנגאן ישדרג מאוד את ההתקפה וביחד עם דין דוד וניקיטה רוקאביציה, תהיה למכבי חיפה תשובה הולמת למה שמכבי תל אביב רוצה לבנות בעונה הבאה.

פרנזי פיירו במדי נבחרת האיטי. Matthew Ashton - AMA, GettyImages
הסבלנות תשלם? פיירו/GettyImages, Matthew Ashton - AMA

בשלב הזה יש עוד פערים כספיים מול גנגאן שלא ממהרת למכור את פיירו, אף שמדובר בעונה אחרונה בחוזהו והיא רוצה לממש את הכרטיס שלו. אחרי העונה המצויינת של החלוץ מהאיטי בליגה השנייה בצרפת, בטוחים בגנגאן שהם יכולים להשיג סכום יותר גבוה ממה שמכבי חיפה הקציבה לעסקה. בכל אופן, מכבי חיפה תיתן עוד זמן להשלמת הרכישה לפני שתעבור לחלוצים אחרים. על פי המידע שיש למועדון אין לגנגאן כרגע הצעה טובה יותר מההצעה שהגישה לה מכבי חיפה.

מחר יצטרפו לאימונים עומר אצילי, דולב חזיזה וסאן מנחם ויקיימו אימון אישי בזמן שכל הקבוצה תהיה ביום מנוחה. ביום ראשון תחל מכבי חיפה מחנה אימונים בן שלושה ימים במגרשה ותישן בבית מלון בטירת הכרמל. ניסוי כלים נוסף יערך בתום המחנה ביום שלישי בערב, אז תתמודד מכבי חיפה מול מכבי נתניה שבעצמה מתכוננת לאירופה וכבר החלה בהכנות למוקדמות הקונפרנס ליג.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully