וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זבולינסקי ממתין לשחרור לבאר שבע: "זאת הצעה שאי אפשר לסרב לה"

החלוץ הפולני נחוש לעזוב את לכיה גדנסק לטובת מחזיקת הגביע, שמוכנה לשלם כ-800 אלף יורו: "קיבלתי מבאר שבע שלוש הצעות וכבר שוחחתי עם אלונה ברקת. טבעי שארצה לעשות צעד קדימה בקריירה"

חגיגות הגביע של הפועל באר שבע/צילום: קובי אליהו עריכת וידאו: אביעד בלילי

לוקאש זבולינסקי, החלוץ שהפועל באר שבע סימנה כמטרה, מצהיר בפומבי על רצונו להצטרף לקבוצה. מחזיקת הגביע מוכנה לשלם ללכיה גדנסק כ-800 אלף יורו תמורת כרטיסו של החלוץ בן ה-29, אבל הקבוצה נמצאת בהליך של העברות בעלות מה שהופך את המשא ומתן למסורבל ואיטי.

כעת זבולינסקי מבהיר שהוא מחכה שהקבוצה תמכור אותו, ושכבר שוחח עם אלונה ברקת על המעבר המיוחל.

"יש לי הצעה מהפועל באר שבע. למען האמת, זו לא ההצעה הראשונה וגם לא השנייה. כבר דיברתי עם נשיאת המועדון. נותרה לי עוד שנה אחת בחוזה, ואני חושב שללכיה יש חובה כלפיי עכשיו, במיוחד אחרי שסירבתי לעבור לקבוצות אחרות במהלך העונה. מבחינתי, במובנים מקצועיים ופיננסיים, ההצעה מהפועל באר שבע היא הצעה שאי אפשר לסרב לה", אמר.

שחקן לכיה גדנסק לוקאש זבולינסקי. Piotr Matusewicz/PressFocus/MB Media, GettyImages
נחוש לעבור. זבולינסקי/GettyImages, Piotr Matusewicz/PressFocus/MB Media

זבולינסקי הוסיף: "אי אפשר להתעלם מהצעה כזאת. אהיה מטופש מצידי לא לחשוב על זה יחד עם המשפחה שלי. מדובר בקבוצה שמשתתפת במפעל אירופי בכל שנה, שזכתה בגביע הישראלי ולא הייתה רחוקה מזכייה באליפות. טבעי שארצה להצטרף אליהם ולעשות את הצעד הבא בקריירה שלי אחרי עונה טובה בפולין".

זבולינסקי בן ה-29 הגיע ללכיה בפברואר 2020 ובעונה האחרונה הבקיע 14 שערים ב-32 הופעות ליגה. בעבר שיחק בגוריצה הקרואטית ובפוגון שצ'צ'ין הפולנית, בה גם גדל. בעבר השתייך לסגל הנבחרת הצעירה של פולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully