וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמנע נלסון לוי זכתה בארד במונגוליה: "יכולתי לסיים גבוה יותר"

עודכן לאחרונה: 24.6.2022 / 15:40

גראנד סלאם מונגוליה: הג'ודוקא (עד 57 ק"ג) היא הישראלית היחידה עד כה עם מדליה בתחרות, אך לא מסתפקת בארד. הרשקו: "מקווים לעוד מדליות". פרימו וקוקולייב הפסידו בקרב על הארד

תמנע נלסון לוי אחרי הזכייה במדליית ארד בגרנד סלאם מונגוליה. באדיבות איגוד הג'ודו, אתר רשמי
"גאווה". נלסון לוי עם מאמנה שני הרשקו/אתר רשמי, באדיבות איגוד הג'ודו

הגרנד פרי המונגולי באולן יצא היום (שישי) לדרך, כאשר הג'ודו הישראלי שלח את כל הג'ודאים הבכירים וביניהם פיטר פלצ'יק, לי קוכמן ואחרים. טל פליקר שקיבל כרטיס אוטומטי לסיבוב השני הפסיד ליאגו אבולאדזה והודח כבר בפתיחה.

תמנע נלסון לוי זכתה במדליית הארד לאחר שגברה על צ'ן לינג ליאן מטייפיי. אלופת אירופה השיגה ווזארי לקראת סיום הקרב והבטיחה את הניצחון ואת המדליה הראשונה של ג'ודוקא ישראלית בתחרות. גפן פרימו שעלתה אוטומטית לסיבוב השני, גברה שם על לילייה נוגאבה והעפילה לחצי הגמר, שם היא הפסידה והגיעה לקרב על הארד מול חורלדוי בישרלט ממונגוליה. בקרב עצמו פרימו הייתה פאסיבית מאוד, חטפה שני עונשים וממש לפני ניקוד הזהב ספגה עונש שלישי שמשמעותו איפון והפסד. שירה ראשוני הפסידה כבר בקרב הראשון שלה והודחה.

לאחר הזכייה אמרה לוי: "אני שמחה מאוד על כל מדליה ובטח על מדליה בתחרות הקריטריון הראשונה, ומצד שני אני מרגישה שיכולתי לסיים גבוה יותר על הפודיום. זה רק נותן לי מוטיבציה לעבוד קשה יותר, ואני כבר עם הפנים קדימה לתחרות הבאה".

תמנע נלסון לוי אחרי הזכייה במדליית ארד בגרנד סלאם מונגוליה. באדיבות איגוד הג'ודו, אתר רשמי
"עם הפנים לתחרות הבאה". נלסון לוי עם המדליה/אתר רשמי, באדיבות איגוד הג'ודו

מאמן נבחרת הנשים של ישראל שני הרשקו: "גאה מאוד בתמנע, שבזכות יום קרבות איכותי, ובמלחמה ללא פשרות זוכה במדלית ארד בתחרות הקריטריון האולימפי. יש תחושה של החמצה עבור תמנע וגם עבור גפן פרימו שסיימה במקום ה-5, אבל אנחנו שמחים על המדליה ומקווים שהיא תפתח את הדרך למדליות נוספות בהמשך התחרות".

בגברים. מתן קוקולייב (עד 60 ק"ג) השיג שני ניצחונות, אך הפסיד ללי יארים הקוריאני בקרב על הארד. קוקולייב הצליח לגרור את יריבו לניקוד זהב, אך נכנע לריתוק של יריבו. קוקולייב פתח עם ניצחון על הקוריאני ג'יסון סונגבום והעפיל לחצי הגמר אחרי ניצחון נוסף מול טורניקה טשאקדואה ההולנדי. בחצי הגמר הוא הפסיד לנגיאמה היפני ומשם נשר לקרב על הארד, בו הפסיד כאמור. ברוך שמאילוב פתח את דרכו בקטגוריית משקל של עד 66 ק"ג עם ניצחון על יריב קוריאני, אך הפסיד ברבע הגמר ליריב מונגולי והוא הודח אחרי הפסד נוסף בבית הניחומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully