וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלטת זהבי עשויה להשפיע על עתידו של אוסקר גלוך

24.6.2022 / 6:39

במכבי תל אביב רוצים לסגור את הסאגה אחרי הצעד של גולדהאר. חזרתו למועדון עשויה להשפיע על החלטת הקבוצה באשר לכוכב הצעיר שמחוזר ורוצה לצאת לאירופה כבר הקיץ. אם זהבי אכן ישוב וההצעה על גלוך תהיה גבוהה מאוד, הוא עשוי להימכר

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 23.6/ספורט1

המתנה במכבי תל אביב לסיום סאגת ערן זהבי. במועדון מקווים לסגור את העניין בהקדם, להודיע רשמית על צירופו של זהבי ולקבל אותו בשבוע הבא במירלו במחנה האימונים אליו תמריא הקבוצה ביום שני. ההערכה במכבי תל אביב נותרה גם אמש חיובית ובמועדון מצפים שזהבי יאשר את הסיכום האחרון מול מיטש גולדהאר על חוזה לשנתיים.

החלטת זהבי צפויה להשפיע על עתידו של קשר מכבי תל אביב אוסקר גלוך. אם עד לפני תחילת אליפות אירופה הנערכת בסלובקיה במכבי תל אביב דיברו על כך שאין שום סיכוי ושום רצון למכור את אוסקר גלוך בקיץ הזה, אלא רק להאריך את חוזהו, כעת ישנן בקרית שלום גם מחשבות אחרות הגורסות כי אם תגיע הצעת ענק על הקשר הצעיר, צריך לאפשר לו לעזוב את המועדון כבר הקיץ ובתנאי שזהבי יהיה בקבוצה.

ערן זהבי, שחקן פ.ס.וו איינדהובן. Photo Prestige/Soccrates, GettyImages
יגיע במקום גלוך? זהבי/GettyImages, Photo Prestige/Soccrates

במכבי תל אביב מבינים שסוכנו של גלוך עורך הדין שחר גרינברג נחוש להוציא אותו לאירופה כבר הקיץ ומדבר על כך בגלוי ומכאן שהמועדון ייקח סיכון גדול אם תגענה הצעות אותן יידחו במכבי תל אביב. החוזה של גלוך הוא כידוע רק לעוד שנתיים ואם מכבי תל אביב לא תממש כעת את הנכס שלה, היא עלולה למצוא את עצמה כשהוא בן 20 עם סכום מאוד צנוע שיגיע לה על מעברו מאחר שהוא יהיה ללא חוזה.

עוד בוואלה!

בעלי בוטאפוגו על ערן זהבי: "השחקן שהכי רצינו כנראה לא יגיע"

לכתבה המלאה
אבי ריקן עם אוסקר גלוך שחקני מכבי תל אביב חוגגים. מאור אלקסלסי
מכבי תל אביב תמכור אותו כבר הקיץ? גלוך חוגג/מאור אלקסלסי

בשביל שזה יקרה, חייבת להיות מונחת בפני מכבי תל אביב הצעה גבוהה. במועדון דיברו על סכום של 10 מיליון יורו, אבל עשויים להתפשר גם על 5 מיליון יורו וזאת כאמור בעיקר אם זהבי יגיע מנגד. אף שלא מדובר בשני שחקנים המשחקים על אותה המשבצת, הימצאות זהבי וגלוך יחד עם כל הכלים ההתקפיים האחרים של מכבי תל אביב עלולה ליצור פקק ועומס על העמדות הקדמיות שיכולות להשאיר את גלוך על הספסל, מהלך שעלול להביא לירידה בהתקדמות שלו. אם מאיזושהי סיבה זהבי לא יהיה בסופו של דבר במכבי תל אביב, במועדון יתקשו להיפרד מגלוך בקיץ הזה וירצו ליהנות מהטאלנט הצעיר שצמח במחלקת הנוער לפחות עוד עונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully