וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: מנצ'סטר סיטי סיכמה על רכישת פיליפס, רוני התפטר מדרבי

עודכן לאחרונה: 24.6.2022 / 21:33

קשר לידס ונבחרת אנגליה יגיע תמורת 42 מיליון פאונד, המאמן עזב את הקבוצה שנשרה לליגה השלישית ומצויה בבעיות ניהוליות

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 23.6/ספורט1

העברות

* ויין רוני הודיע על התפטרות מתפקידו כמאמן דרבי קאונטי. כזכור, לקבוצה שנמצאת בקשיים כלכליים הופחתו 21 נקודות ממאזנה העונה בצ'מפיונשיפ, היא בכל זאת הצליחה להיאבק נגד הירידה אך לבסוף נשרה לראשונה אחרי 30 שנה לליגה השלישית. לאור העובדה שעתיד הקבוצה מבחינה ניהולית אינו ברור, כדורגלן העבר החליט לעזוב את המועדון.

* אולימפיאקוס מתחזקת לקראת המפגש עם מכבי חיפה בשלב המוקדמות השני של ליגת האלופות. היוונים החתימו את שחקן הכנף הדני פיליפ צינקרנגל לשלוש שנים לאחר שהשלימו את רכישתו מווטפורד, כאשר דמי העברה לא פורסמו.

* חוסה לואיס מוראלס, שעזב את לבנטה חתם לשנתיים בוויאריאל.

* איינטרכט פרנקפורט צירפה את לוקאס אלאריו, החלוץ הארגנטינאי של באייר לברקוזן.

* ויטסה החתימה בהעברה חופשית את הבלם קארל ארקוס ששיחק בעונה האחרונה באוזקר.

* הבלם ג'ורדי אוסיי-טוטו שעזב את ארסנל חתם בבוכום.

* קשר נבחרת סלובקיה יוראי קוצ'קה עזב את פארמה וחתם בסלובן ברטיסלבה.

* קשר וולבס ריאן גילס עובר בהשאלה למידלסבורו עד תום העונה.

* ספרטק מוסקבה רכשה את שחקן הכנף אנטון זינקובסקי מסמארה תמורת 4.3 מיליון יורו.

כריסטיאנו רונאלדו, מנצ'סטר יונייטד. Catherine Ivill, GettyImages
יעבור לבאיירן? כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages, Catherine Ivill

שמועות

* מנצ'סטר סיטי בדרך לרכש מרשים: על פי דיווח של דייויד אורנסטיין מה"את'לטיק", התכולים סיכמו עם לידס על רכישתו של קשר נבחרת אנגליה קלווין פיליפס תמורת 42 מיליון פאונד, לצד 3 מיליון נוספים כבונוסים עתידיים. הקשר נלהב מהאפשרות לשחק לראשונה בקריירה בליגת האלופות, והוא מאמין שהדבר יעזור לו לבסס את מקומו בהרכב נבחרת אנגליה למונדיאל בקטאר. בעסקה עליה הקבוצות דנות באופן נפרד, דרקו גיאבי בן ה-18 עשוי לעשות את דרכו ממנצ'סטר ללידס תמורת 5 מיליון פאונד.

* בצרפת מדווחים: מילאן שקריניאר, בלמה המצוין של אינטר, סיכם בשורות פריז סן ז'רמן. הוא צפוי להרוויח בקבוצה הצרפתית כ-7.7 מיליון יורו לעונה.

אחרי הדיווחים על כך שכריסטיאנו רונאלדו עשוי להחליף את רוברט לבנדובסקי בבאיירן מינכן, כריסטאן פאלק הכתב האמין של "בילד" טוען: הדיווח הזה לא נכון וההעברה הזו לא היתה על הפרק.

* העיתונאי פבריציו רומאנו מדווח כי כי פול פוגבה סגר ביובנטוס ואמור לעבור אליה כשחקן חופשי לאחר שדחה את הצעת מנצ'סטר יונייטד. החתימה הרשמית צפויה להיות בתחילת חודש יולי. כזכור, יובנטוס מכרה אותו לשדים האדומים תמורת 100 מיליון יורו, וכעת הוא עושה את הכיוון ההפוך ללא תמורה.

* ב'אס' טוענים שבאיירן מינכן שוקלת להחתים את כריסטיאנו רונאלדו כמחליף לרוברט לבנדובסקי למקרה שזה אכן יעזוב הקיץ. כזכור, לאחרונה דווח כי הפורטוגלי הביע את רצונו לעזוב את מנצ'סטר יונייטד.

* לאחר שגם מנצ'סטר יונייטד וגם באיירן מינכן הביעו בו עניין, קשר ר.ב. לייפציג קונרד ליימר מעדיף לעבור לאלופת גרמניה, כך לפי דיווח של גראם ביילי מהאתר 90min.football.

* בפורטוגל טוענים כי מנצ'סטר סיטי מעוניינת מאוד להחתים את ז'ואאו פליקס, אך העסקה הזו תקודם בהתאם למצב עם ראחים סטרלינג וגבריאל ז'סוס, שלא ברור אם יישארו או יעזבו.

* בתקשורת הצרפתית מדווחים כי מארסיי להוטה אחר מגנה השמאלי של ארסנל נונו טבארס ומעוניינת לקבל אותו בהשאלה מהתותחנים לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully