וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון שני ברציפות: 0:2 לנבחרת הנשים של ישראל בבולגריה

נועה סלימהוג'יץ ועדן אביטל כבשו במשחק החוץ במוקדמות מונדיאל 2023, וסידרו למאמן ארז בלפר בכורה נפלאה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 23.6/ספורט1

אפשר לומר שמדובר בהישג עבור המאמן החדש ארז בלפר ושחקניותיו: נבחרת הנשים של ישראל בכדורגל עם ניצחון שני ברציפות במוקדמות מונדיאל 2023. אחרי הניצחון 0:1 על טורקיה באפריל, אז למעשה השיגה ישראל נקודות ראשונות בתום שבעה מחזורים בקמפיין, הערב (חמישי) ישראל ניצחה 0:2 בבולגריה את הנבחרת המקומית בקרב תחתית במסגרת המחזור השמיני.

במשחק הקודם הייתה זו שירה אלינב שהכריעה את ההתמודדות והפעם מי שהבקיעו הן נועה סלימהוג'יץ ועדן אביטל - שחקנית מילאן בשנה האחרונה הייתה הראשונה למצוא את הרשת בדקה ה-29 ובחלוף שלוש דקות הבקיעה שחקנית סויו הצרפתית.

ישראל נותרה במקום חמישי ולפני האחרון בבית בזכות הניצחון, אבל כעת היא עם 6 נקודות ואילו בולגריה נותרה אחרונה עם אפס. בעוד כשלושה חודשים ישראל תארח את בולגריה מיד אחר כך ייערך בישראל גם מחזור הסיום מול סרביה. יש לציין שהטורקיות שבמקום הרביעי מקדימות את ישראל בארבע נקודות.

נועה סלימהוג'יץ, שחקנית נבחרת ישראל. רויטרס
סלימהוג'יץ חוגגת בבולגריה/רויטרס

המאמן ארז בלפר, שהיה זה משחקו הראשון בנבחרת הנשים, אמר בסיום: ''שמח שהצלחנו לכפר על ההכנה הלא אידיאלית בעזרת לב ושכל. חששתי מאד מהמשחק אבל היום בחדר הלבשה כשראיתי את הפרצופים של השחקניות, נרגעתי וידעתי שננצח''

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully