וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הגישה הצעה משודרגת על לבנדובסקי, באיירן שוב סירבה

דיווח בפולין: הקטלאנים הציעו כ-40 מיליון יורו עבור החלוץ, הבווארים דורשים עוד 10 מיליון יורו. סליהמיצ'יץ' אישר שנערכה פגישה בין כל הצדדים במאיורקה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 23.6/ספורט1

סאגת רוברט לבנדובסקי לא יורדת מהכותרות. באיירן מינכן ממשיכה לעמוד על שלה ואמנם ראשיה מתעקשים שהחלוץ הפולני יישאר בקבוצה גם בעונה הבאה, אבל ביממה האחרונה חלה התפתחות משמעותית בשיחות בין המועדונים.

בפולין פורסם הערב (חמישי) שברצלונה הגישה הצעה חדשה ומשודרגת לבאיירן מינכן עבור המפציץ שבחודש הבא יחגוג את יום הולדתו ה-34, והיא עומדת על 35 מיליון יורו בנוסף ל-5 מיליון יורו נוספים. עבור באיירן מינכן זה ממש לא מספיק והבווארים דורשים 50 מיליון יורו עבור מכירתו על פי הפרסומים השונים באירופה, אבל מדובר בכל זאת בהתקדמות בשיחות בין הצדדים - כולל במאיורקה, לשם הגיע לבנדבסקי עם סוכנו פיני זהבי ושם הם דנו עם אנשי באיירן מינכן בניסיון למצוא פתרון.

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. Stuart Franklin, GettyImages
הפערים מצטמצמים, אבל עדיין גדולים. לבנדובסקי/GettyImages, Stuart Franklin

חסן סליהמיצ'יץ', המנהל המקצועי של באיירן מינכן, אישר כי נפגש עם לבנדובסקי ועם זהבי במאיורקה, אבל הבהיר: "הפסדנו המון כסף בתקופת הקורונה מכיוון שהאצטדיונים היו סגורים ולכן קשה לי להתייחס לאפשרות שנצרף שחקנים נוספים (אחרי סאדיו מאנה). נצטרך לראות מה יהיה. לגבי לבנדובסקי, נכון לעכשיו הוא נשאר במאת האחוזים. אנחנו חוזרים לאימונים ב-12 ביולי ואני מחכה לראות אותו אז".

על הפגישה במאיורקה אמר: "הייתה שיחה טובה. זה נכון שהייתי שם ושנפגשנו, גם אוליבר קאן נכח וכל צד הסביר את עמדתו. אני בטוח שאנחנו יכולים לפתור את הסוגיה מול לבנדובסקי, בעיקר כי מדובר בכדורגלן מקצוען שיש לו מטרות גדולות ושאיפות. אני לא יודע אם יש סכום שיספיק כדי לשחרר אותו, אבל אני כן יכול לחזור על עצמי ולומר שהוא תחת חוזה עד 2023".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully