וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זלאטן איברהימוביץ' כל הזמן מחפש תשומת לב, הוא כבר לא בן 18"

צ'לאנוילו מאינטר תקף את חלוץ מילאן שהקניט אותו בחגיגות האליפות: "לא הייתי מתנהג כך בגילו, הוא לא ממש תרם לזכייה". וגם: העקיצה לאוהדי האקסית

תקציר: ססואולו - מילאן 3:0/ספורט1

המעבר הדרמטי ביותר אשתקד מבין קבוצה אחת לאחרת בסרייה א' אשתקד הייתה זו של הקאן צ'לחנוילו. הקשר הטורקי של מילאן עזב את הרוסונרי אחרי ארבע עונות, חצה את הכביש וחתם בשורות היריבה העירונית אינטר. אחרי שהנראזורי זכו באליפות ב-2021, הטורקי הפסיד גם השנה את האליפות כאשר מילאן חגגה סקודטו ראשון מאז 2011.

במהלך החגיגות, חברו של צ'לחנוילו לשעבר במילאן, זלאטן איברהימוביץ', הקניט ועקץ אותו. קשר אינטר הגיב לאותה תקרית בראיון בטורקיה ועקץ בחזרה אל השבדי הוותיק: "הוא בן 40, לא 18, אז אני לא הייתי עושה דברים כאלה בגילו. הוא פשוט אוהב להיות במרכז תשומת הלב. הוא לא ממש תרם לאליפות הזו, כמעט לא שיחק, אבל עדיין יעשה הכל כדי להיות במרכז".

"כשהייתי במילאן הוא היה מזמין אותי לצאת לארוחות ערב או לנסיעות על האופנוע. הוא כתב עליי בספר שלו, הוא היה חייב לכתוב משהו כדי שהדפים לא יישארו ריקים. עדיף לא להתייחס אליו".

הקאן צ'לחנוילו שחקן אינטר חוגג שער. רויטרס
בביקורת נגד האקסית. צ'לחנוילו/רויטרס

צ'לחנוילו בחר גם לעקוץ את אוהדי מילאן ואמר: "כשהקבוצה שלי הפסידה בקרבה על הסקודטו לאקסית שלי, אנשים התנהגו כאילו זאת אשמתי. אני מאוד שמח באינטר, התמיכה של הקהל עוזרת. במילאן שיחקתי ארבע שנים ואף אחד לא קרא בשמי ביציעים, באינטר זה קורה בכל פעם שאני עולה לחימום".

לטענתו של הקשר, מחזיקת הגביע והסופרקאפ האיטלקי הייתה הקבוצה החזקה ביותר בעיר מילאנו גם העונה למרות שסיימה מתחת ליריבתה: "אינטר הרבה יותר חזקה ממילאן. הפסדנו בדרבי שפתאום השתנה בדקה ה-75 אחרי שאני ואיבן פרישיץ' הוחלפנו. הובלנו 0:1 והפסדנו 1:2, אז המאמן סימונה אינזאגי 'תרם' להפסד ואמרתי לו את זה. בחצי גמר הגביע אנחנו ניצחנו אותם 0:3".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully