וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיכה להתחמש: מכבי בני ריינה החתימה את פדרו נונו

23.6.2022 / 15:16

העולה החדשה צירפה את הקיצוני הפורטוגלי בן ה-27, שמגיע מבלננסש, והציגה לעצמה כיעד למכור לפחות 1,000 מנויים לעונה הקרובה

העולה החדשה לליגת העל, מכבי בני ריינה, לא עוצרת את פעילותה האינטנסיבית בחלון ההעברות: היום (חמישי) הכריזה הקבוצה על הצטרפותו של שחקן חיזוק נוסף, כאשר הפעם מדובר בשחקן הכנף הפורטוגלי פדרו נונו. השחקן בן ה-27 מגיע מבלננסש מהליגה הבכירה בארצו, ועבורו תהיה זו התחנה הראשונה בקריירה מחוץ לפורטוגל.

נונו משחק בעיקר באגף שמאל, אך יכול לעשות זאת גם בימין או כחלוץ שני. את צעדיו הראשונים עשה באקדמיה של בנפיקה, אך מעולם לא שיחק במדי הקבוצה הבוגרת של המועדון. את הקריירה המקצוענית הוא החל באקדמיקה קוימברה, בהמשך נרכש ב-400,000 יורו על ידי בנפיקה שהשאילה אותו לטונדלה, ואחרי עונה וחצי עבר למוריירנסה עד שהגיע לבלננסש אשתקד.

מאמן הפועל כפר סבא ירון הוכנבוים. מאור אלקסלסי
מכוונים להישארות בליגה. הוכנבוים/מאור אלקסלסי

בני ריינה פתחה אתמול את אימוני קדם העונה שלה. בשלב זה, המנהל המקצועי ירון הוכנבוים והמאמן אדם האדיה, שממשיך לעונה נוספת, ממשיכים לחפש אחר קשר נוסף ועוד שחקן לחיזוק ההתקפה, כאשר בריינה ממתינים לראות אילו שחקנים ישוחררו מהקבוצות הגדולות במטרה לנסות ולצרפם.

כפי שאמר אמש הבעלים סעיד בסול בריאיון לתכנית הספורט של 103FM, המטרה המוצהרת של העולה החדשה היא לשרוד בליגת העל ולנסות לייצר מסורת והמשכיות לעונות הבאות. בני ריינה תארח את משחקי הבית שלה באצטדיון גרין שבנוף הגליל, והנהלת המועדון הציבה לעצמה יעד: למכור לפחות 1000 מנויים לעונה הקרובה.

הצוות המקצועי עשה לילות כימים במאמצים לחזק את הסגל, כאשר ההתמקדות הייתה בעיקר בחוליה האחורית. לצדו של השוער אריק ינקו צורפו הבלמים לוקאס שפנדלהופר וסמביניה, והמגנים עלאא ג'אפר מקרית שמונה ודולב אזרואל שפרץ בהפועל חדרה בעונה האחרונה.

מלבד פדרו נונו, לקישור הצטרף רוסלן ברסקי והקבוצה תתבסס גם על אייזיק נורטי שממשיך מהעונה שעברה, בעוד ההתקפה תהיה בנויה על אחמד עאבד ושלומי אזולאי, שהגיעו הקיץ אחרי שצברו קילומטרז' משמעותי בליגת העל.

  • עוד באותו נושא:
  • בני ריינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully