וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחיינית האומנותית התעלפה במים, המאמנת הצילה אותה: "היה מפחיד"

אניטה אלברס גרמה לבהלה גדולה באליפות העולם, מאמנה אנדראה פואנטס הגיבה מהר ומנעה אסון: "נבהלתי כי היא לא נשמה, זה הרגיש כמו שעה שלמה"

בהלה גדולה נרשמה אתמול (רביעי) במהלך אליפות העולם בשחייה המתקיימת בבודפשט. השחיינית האומנותית האמריקאית, אניטה אלברס, התעלפה בעודה במים, ורק תגובה מהירה של המאמנת שלה אנדרה פואנטס מנעה אסון בבירת הונגריה.

כאשר אלברס סיימה לבצע את התרגיל שלה בתחרות האישית, פואנטס הבחינה במשהו לא תקין. האמריקאית לא הגיבה וטבעה בתוך הבריכה, פואנטס זינקה כדי להציל אותה וסיפרה לאחר מכן: "זה היה מפחיד מאוד, הייתי צריכה לקפוץ כי המצילים לא עשו את זה".

בסופו של דבר, אלברס פונתה על אלונקה למתחם הרפואי שבקרבת הבריכה וכעת מצבה מוגדר טוב. עבור אלברס זו אינה הפעם הראשונה בה היא מתעלפת, לאחר שהדבר קרה לה גם בשנה שעברה בתחרות קדם אולימפית שהתקיימה בברצלונה.

השחיינית האומנותית האמריקאית אניטה אלברס ניצלת אחרי שהתעלפה במים. רויטרס
בהלה בבודפשט. פואנטס מחלץ את אלברס/רויטרס

כעת, התכנון הוא שאלברס תנוח בחמישי בתקווה שתוכל לחזור ולהתמודד עם הנבחרת האמריקאית בתחרות הקבוצתית ביום שישי, אך היא בכל זאת תעבור בימים הקרובים בדיקות שינסו לאבחן מה גרם להתעלפות.

בעוד חברותיה לנבחרת והצופים באולם היו מבוהלים כשהבחינו בהתרחשות בבריכה, פואנטס סיפרה על ההתרחשויות מנקודת מבטה וסיכמה: "זה הרגיש כמו שעה שלמה, צעקתי למצילים שייכנסו למים אבל כנראה הם לא הבינו אותי. נבהלתי כי היא לא נשמה, נכנסתי הכי מהר שאני יכול, כאילו זה גמר אולימפי, אבל עכשיו היא מרגישה טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully