וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמי גרנט עבר לפורטלנד, דז'ונטה מארי יחבור לטריי יאנג באטלנטה?

הדראפט בפתח, ושוק הטריידים מתחמם: פורוורד דטרויט הצטרף ללילארד, ההוקס מנסים להנחית את כוכב סן אנטוניו. כתב וושינגטון מציע עסקה שתעביר את דני אבדיה לאוקלהומה סיטי: "סם פרסטי אוהב אותו"

דני אבדיה מתאמן לקראת פתיחת עונת 2022/23/מתוך יוטיוב

דראפט 2022 ייערך הלילה (בין חמישי לשישי), אבל שוק הטריידים ב-NBA נראה פעיל למדי כבר עכשיו. הלילה נרשם מעבר משמעותי ראשון לקיץ, כשג'רמי גרנט עבר מדטרויט לפורטלנד. הבלייזרס שממשיכים לנסות לבנות קבוצה תחרותית סביב דמיאן לילארד, יעבירו לפיסטונס בחירת סיבוב ראשון בדראפט 2025 ועוד בחירת סיבוב שני בדראפט הקרוב ויקבלו את החוזה של גרנט שמסתיים בסוף העונה, בתקווה לשכנעו לחתום על חוזה חדש.

גרנט בן ה-28 העמיד ממוצעים של 19.2 נקודות בעונה שעברה, וירוויח 21 מיליון דולר בעונה הקרובה. הבלייזרס הצליחו להשלים את הטרייד מבלי לוותר על הבחירה השביעית בדראפט הקרוב, בו ינסו להוסיף עוד שחקן איכותי לצד לילארד.

דז'ונטה מארי, סן אנטוניו ספרס. Tim Nwachukwu, GettyImages
ייצור קו אחורי אימתני באטלנטה? דז'ונטה מארי/GettyImages, Tim Nwachukwu

במרכזו של טרייד מסקרן נוסף שנמצא בדיונים ושיחות, עומד דז'ונטה מארי. אטלנטה מנסה לצרף את הגארד שרשם עונת שיא בסן אנטוניו, ומציעה בין היתר את ג'ון קולינס. יחד עם זאת, הספרס רוצים לקבל תמורה מלאה על מארי והמשא ומתן עדיין נמצא בשלב ראשוני.

קבוצה נוספת שמנסה להתחזק עם וושינגטון, שמחפשת רכז בכיר. כתב הקבוצה קווינטון מאיו העלה אמש את האפשרות שהוויזארדס ינסו לקדם טרייד על שיי גילג'ס אלכסנדר, והציע את החבילה הבאה: וושינגטון תעביר לאוקלהומה סיטי את דני אבדיה, קנטביוס קולדוול פופ, קייל קוזמה, את הבחירה העשירית בדראפט הקרוב ובחירת טופ 5 מוגנת בדראפט 2025, והת'אנדר יעבירו את גילג'ס אלכסנדר לצד הבחירה ה-30 בדראפט הקרוב.

לדבריו של מאיו, ג'נרל מנג'ר אוקלהומה סיטי, סם פרסטי, עוקב מקרוב אחרי אבדיה. "אני יודע בוודאות שפרסטי אהב מאוד את דני לפני דראפט 2020. הוא רצה אותו לקבוצה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully