וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן מצהיר ביום הולדתו ה-50: "אעשה הכל כדי לסגור מעגל בנבחרת"

עודכן לאחרונה: 23.6.2022 / 6:45

הקשר האגדי העניק ריאיון חגיגי ל"ל'אקיפ" לרגל המאורע והכריז: "לא גמרתי עם הנבחרת". פ.ס.ז'? "לא שולל אפשרות שאאמן שם בעתיד"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 22.6/ספורט1

יש מעט מאוד שחקנים גדולים שהטביעו את חותמם גם כמאמנים גדולים. זינדין זידאן בהחלט אחד מאלו שעשו זאת והיום בצרפת חוגגים לפנומן הצרפתי יום הולדת 50. ב"לאקיפ" עיתון הספורט הגדול בצרפת ערכו עם זידאן ריאיון של שש שעות שהתפרס על פני לא פחות מ-18 עמודים. זידאן, שלקח הפסקה מאימון אחרי תקופה נפלאה בריאל מדריד שכללה שלוש זכיותבליגת האלופות, סירב לחיזורים של פריז סן ז'רמן ומטרת העל שלו היא לרשת את דידייה דשאן כמאמן נבחרת צרפת, שבה הוא כיכב כשחקן והוליך אותה לזכייה במונדיאל ב-1998 וכעבור שנתיים גם ביורו.

זינדין זידאן. צילום מסך, אתר רשמי
ה"לאקיפ" הפך ל"זינדין"/אתר רשמי, צילום מסך

בריאיון החגיגי שערך ל"לאקיפ" הוא הכריז: "אני לא גמרתי עם נבחרת צרפת. אני רוצה לסגור מעגל. כשהגעתי לנבחרת בתור שחקן, הבנתי שזה הדבר הכי טוב שקרה לי אי פעם. הנבחרת היא הדובדבן שבקצפת. היום אני מאמן, ואין ספק שנבחרת צרפת נמצאת לי בראש כל הזמן".

משרת האימון בפריז סן ז'רמן, לעומת זאת, לא נמצאת בראש מעייניו. יחד עם זאת, גם אחרי שדחה מספר הצעות מהקטארים, הוא לא שולל שירצה את הג'וב בעתיד. "אף פעם אל תאמר 'לעולם לא'. בתור מאמן, יש לך רשימה מצומצמת של קבוצות שאתה יכול לעבוד בהם. אין 50 מועדונים שאתה באמת יכול ללכת אליהם, אולי רק שניים-שלושה. כנראה שפ.ס.ז' היא אחד מהם".

זידאן הגדיר את תקופתו כמאמן ריאל מדריד כ"חלום שהתגשם", התגאה בכך ש"זכיתי עם ריאל בכל תואר אפשרי, וזה לא הפתיע אותי כי אני ווינר", וסיפר שקארים עבורו "הוא כמו האח הקטן שלא היה. אני אוהב אותו מאוד, וחושב שהוא המועמד הראוי היחיד לזכות בכדור הזהב".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן עם קארים בנזמה. GettyImages
"כמו האח הקטן שלא היה לי". עם בנזמה/GettyImages

הוא אף נזכר בנגיחה המפורסמת במרקו מטראצי בגמר מונדיאל 2006. "מטראצי קילל את אחותי, שבזמנו ליוותה את אמי החולה מקרוב. הדברים שלו הרתיחו אותי, זה גרם לי לאבד את זה".

לסיכום, זידאן מודה שבטווח הארוך הוא רואה את עצמו משתלב בתפקיד ניהולי בענף. "אני רוצה להמשיך לאמן, אבל אחר כך אשמח לנהל פרוייקטו כלשהו, להיות נשיא של מועדון או מנהל מקצועי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully