וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עליית הליגה של ריינה לא הייתה מתוכננת, חותם על מקום 11"

סעיד בסול, הבעלים של העולה החדשה לליגת העל, דיבר ב-103FM: "המטרה היא להישאר בליגה, אשתקד צירפנו שחקנים שהצטיינו בליגה א' כדי לשרוד בלאומית"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 22.6/ספורט1

מבין כל 14 הקבוצות בליגת העל, העולה החדשה בני ריינה היא הכי פעילה עד כה בחלון ההעברות. הקבוצה שתשחק בליגה הבכירה בפעם הראשונה בתולדותיה צירפה מספר שחקנים מנוסים בעלי ניסיון בליגה כמו שלומי אזולאי החלוץ, אריק ינקו, אחמד עאבד, ורוסלן ברסקי, לצד זרים כמו לוקאס שפנדלהופר, סמביניה ובנסון שילונגו.

הבעלים של הקבוצה, סעיד בסול, התראיין הערב (רביעי) ל-103FM וסיפר על ההכנות של הקבוצה לעונת הבכורה שלה בליגה הראשונה: "אנחנו מחכים להיות עם סגל שלם. המטרה היא לשרוד בליגה, אני חותם עכשיו על לסיים את העונה במקום ה-11".

סעיד בסול, יו"ר בני ריינה. מאור אלקסלסי
עליית הליגה לא הייתה מתוכננת. בסול/מאור אלקסלסי

"עוד לא סיימתי לבנות את הקבוצה כדי להגיד באיזה תקציב אעבוד, אני חושב שנגיע ל-11-12 מיליון שקלים. אני אמור להיות זה שיעשה את הכל כדי להביא את השחקנים שאני חושב שיכולים להוביל את הקבוצה בליגת העל. עליית הליגה לא הייתה מתוכננת, בשנה שעברה הבאנו שחקנים שהצטיינו בליגה א' או היו טובים מאוד בליגה הלאומית כדי לשרוד בליגה".

על המשך דרכו של אדהם האדיה, המאמן שהעלה את ריינה מהלאומית, אמר בסול: "מפקד בלי צבא לא מתפקד, אם אביא את המאמן הכי טוב שיש בישראל ולא אתן לו את החיילים כדי לקחת אליפות, הוא לא יוכל לעשות זאת - זו האמת. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה בהחלטות, גם המנהל המקצועי ירון הוכנבוים, גם הצוות. אנו יושבים יחד, מעלים את השמות ומשם מתחילים להתגלגל, אין כאן משחקי כוחות. אני בתוך הכדורגל הישראלי שש שנים, מאז שהקמתי את הקבוצה, הקורבן הראשון בקבוצות הערביות והלא ערביות הוא המאמן".

  • עוד באותו נושא:
  • בני ריינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully