וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכרז הסגל לטור דה פראנס: עומר גולדשטיין יזנק ביום הפתיחה

ישראל פרמייר טק פרסמה את רשימת הרוכבים, שכוללת גם את כריס פרום: "המטרה המוצהרת להשיג ניצחון היסטורי באחד משלבי המרוץ הגדול והחשוב בעולם"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 22.6/ספורט1

עומר גולדשטיין זוכה לכבוד לזנק ביום הפתיחה: קבוצת האופניים ישראל פרמייר טק פרסמה היום (רביעי) את רשימת הרוכבים לקראת התחרות הגדולה והיוקרתית בעולם, הטור דה פראנס שייצא לדרך ב-1 ביולי בדנמרק ויסתיים ב-24 באותו חודש בשדרות השאנז אליזה בפריז.

הסגל יורכב מעומר גולדשטיין שיזנק ביום הפתיחה ביום שישי הבא בקופנהגן וכן מכריס פרום (בריטניה), מייק וודס (קנדה), ג'ייקוב פוגלסאנג (דנמרק), סיימון קלארק (אוסטרליה), דריל אימפיי (דרום אפריקה), קריסטס ניילנדס (לטביה) והוגו הול (קנדה). גיא ניב יעמוד בהיכון למקרה של פציעה או מחלה לאחד הרוכבים בהרכב לפני שהטור יוזנק.

"ישראל פרמייר טק תזנק לטור דה פראנס השלישי שלה עם הרכב מנוסה ועתיר ניצחונות - במטרה מוצהרת להשיג ניצחון היסטורי באחד משלבי המרוץ הגדול והחשוב בעולם", נכתב בהודעת הקבוצה.

עומר גולדשטיין רוכב אופניים ישראלי. רויטרס
זו תהיה הופעתו השנייה בטור. גולדשטין/רויטרס

עבור עומר גולדשטיין תהיה זו ההופעה השנייה בטור דה פראנס, שנה לאחר הופעת הבכורה: "המטרה שלי היא לעשות משהו בלתי נשכח", אמר הרוכב בן ה 25 מהישוב גילון שבצפון, "אני מגיע לטור הזה יותר חזק הן ברמה המנטאלית והן ברמה הפיזית. כל האימונים בגובה שיפרו את יכולת הטיפוס שלי וחיזקו אותי. אני מאמין שתהיה לי הזדמנות לעשות משהו מיוחד".

"זהו ההרכב הטוב ביותר שהעמדנו עד כה לטור דה פראנס", אמר ריק וורברוגה, המנהל המקצועי הבכיר של הקבוצה, "אנחנו מגיעים לטור הזה מפוקסים על מטרה אחת: להשיג ניצחון באחד משלבי הטור. עם הרכב כזה של ווינרים מוכחים ומנוסים ועם גישה מאד התקפית - אני מאמין שיש לנו סיכוי לעמוד במטרה הזו".

הבעלים של הקבוצה סילבן אדמס סיכם: "יש לנו הרכב חזק. אני מקווה שנוכל להשיג ניצחון היסטורי בשלב חשוב. אני מאמין שהעובדה שעם ישראל כולו יעמוד מאחורינו, תעניק לקבוצה את הדחיפה לעמוד במשימה".

  • עוד באותו נושא:
  • אופניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully