וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוקאביציה חתם לעונה במכבי חיפה: "שמח לחזור הביתה"

22.6.2022 / 14:00

החלוץ בן ה-35 חזר, אלברמן בירך: "סומכים עליו שישחזר את הצלחתו בירוק". סונדגרן התאמן לראשונה, אולימפיאקוס טרם השיבה לבקשת הקבוצה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 22.6/ספורט1

עכשיו זה רשמי וסופי: ניקיטה רוקאביציה חזר למכבי חיפה. היום (רביעי) החלוץ בן ה-35 הגיע למשרדי המועדון וחתם על חוזה לעונה הקרובה, כך שהוא חוזר למדים הירוקים אחרי עונה אחת בהפועל באר שבע.

לאתר הרשמי אמר רוקאביציה אחרי החתימה: "אני חוזר הביתה ואין מאושר ממני". המנהל המקצועי גל אלברמן הוסיף: "שמחים על חזרתו של ניקיטה הביתה. אנו בוטחים וסומכים על ניקיטה שיידע לשחזר את הצלחתו בירוק ויהווה חלק משמעותי בהשגת מטרות הקבוצה גם בעונה הקרובה".

רוקאביציה יצטרף כעת לאימונים, שכבר אתמול לקחו בהם חלק השוער ג'וש כהן ששב ארצה בסוף השבוע והאריך את חוזהו לעונה נוספת וכן והמגן החדש דניאל סונדגרן, שעבורו היה זה אימון בכורה.

דניאל סונדגרן, מגן מכבי חיפה. ראובן כהן, מכבי חיפה, אתר רשמי
אימון בכורה במדים הירוקים. סונדגרן/אתר רשמי, ראובן כהן, מכבי חיפה

בנוסף לניקיטה רוקאביציה שכעת השלים את שובו לקבוצה, במכבי חיפה כעת מתמקדים בניסיונות להתחזק בחלוץ ובמגן שמאלי זרים. אופציית קני סייף נשקלת והוא מתקרב למועדון, גם לאור ההנחה שהקבוצה לא תצליח לעמוד במטרתה להשלים את בניית הסגל עד המשחק הראשון נגד אולימפיאקוס ב-20 ביולי - מתוך הבנה שגם אם הסגל יושלם, ספק אם כל השחקנים החדשים יתאקלמו וישתלבו. לכן מתחזקת האפשרות שסייף יצורף, אולם כך או אחרת הכוונה היא לצרף זרים בעמדות אלו.

בעניין אחר, בקבוצה מחכים לתשובה של הקבוצה היוונית האם היא תאשר כמות גדולה יותר של קהל ירוק במשחק החוץ ב-27 ביולי. כזכור, היוונים מחוייבים להעביר 1,600 כרטיסים ובחיפה ביקשו מהם להכפיל את הכמות. על פי הפרסומים ביוון, עד כה מכרה אולימפיאקוס כ-5,500 מנויים בלבד לעונה הבאה ולאוהדיה נותרו ימים אחרונים כדי לחדש את המנוי - מספרים שאולי יכולים להפיח תקוות בקרב הירוקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully