וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מנסה להגדיל את כמות קהל החוץ נגד אולימפיאקוס

15.6.2022 / 18:41

הירוקים פתחו בשיחות עם היריבה במוקדמות ליגת האלופות, בתקווה להגביר את תפוסת הקהל האורח בשני המפגשים מ-5 ל-10 אחוזים

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 15.6/ספורט1

ראשי מכבי חיפה מנסים להגיע לסיכום עם ראשי אולימפיאקוס על הגדלת כמות קהל החוץ בשני המפגשים שייערכו בין הקבוצות במוקדמות ליגת האלופות. לפי אופ"א, על המארחת להקצות לאוהדי הקבוצה היריבה חמישה אחוזים מתכולת האצטדיון, משמע שלמגרשם הביתי של היוונים יוכלו להיכנס כ-1600 אוהדי מכבי חיפה.

אנשי האלופה הישראלית מודעים לביקוש הגבוה בקרב הקהל הירוק, כאשר כבר עתה החלו האוהדים לברר על חבילות לאתונה. בשל כך, בשיחות שנפתחו בין המועדונים אחרי ההגרלה שנערכה היום (רביעי), על מנת לקבוע את מועד המשחקים המדויק, עלה גם נושא הקהל וראשי מכבי חיפה הציעו להגדיל באופן הדדי את כמות קהל החוץ לעשרה האחוזים מתכולת האצטדיון. בשלב זה לא ברור אם אלופת יוון תסכים, שכן בניגוד לאוהדי מכבי חיפה, הצפי הוא שלישראל לא יגיעו יותר מ-1,500 אוהדים בכל מקרה.

בינתיים, הירוקים פתחו היום את האימונים בהשתתפות הצעירים והמושאלים בלבד, כשרק ביום ראשון יצטרפו מרבית השחקנים הבכירים בסגל. השחקנים שזומנו לנבחרות ישראל יזכו לימי מנוחה נוספים, עד ה-25 בחודש. מי שלא התייצבו לאימון היום הם בן שהר ומוחמד עוואד הפצועים, שצפויים להצטרף בהמשך וייתכן כי ייצאו להשאלה או יועברו לקבוצה אחרת.

אוהדי מכבי חיפה. ברני ארדוב
רוצים לצבוע את פיראוס בירוק. אוהדי מכבי חיפה/ברני ארדוב

באשר לשהר, החלוץ ששבר את כף רגלו לפני כחודש, ועבר ניתוח על מנת לקצר את משך ההחלמה שהוערך תחילה בכשלושה חודשים, הציב לעצמו מטרה להיות כשיר לפעילות באוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully