וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן ג'נרל מנג'ר בוסטון: "ים מדר התפתח בצורה מרשימה בשנה האחרונה"

הסלטיקס יבחנו את הרכז פעם נוספת בליגת הקיץ: "הוא דחף את עצמו קדימה". בארצות הברית מנתחים: "יש לו סיכוי לקבל חוזה"

תקציר משחק האליפות: ריאל מדריד - ברצלונה 74:81/ספורט1

ים מדר ממשיך לרדוף בכל הכוח אחרי חלום ה-NBA שלו, וכבר מתכונן להופעה שנייה במדי בוסטון בליגת הקיץ. הרכז בן ה-21 סיים את עונתו הראשונה תחת ז'ליקו אוברדוביץ' בפרטיזן בלגרד במגמת שיפור, ומקווה להרשים הפעם מספיק את הסלטיקס כדי לקבל חוזה מובטח לעונה הבאה.

בין לבין הוא ייקח חלק במשחקי נבחרת ישראל מול פולין ואסטוניה במסגרת מוקדמות המונדובאסקט, אבל היעד האמיתי של הקיץ מבחינתו הוא להשיג חוזה ב-NBA.

אמש התייחס גם סגן ג'נרל מנג'ר בוסטון אוסטין איינג' לשנה שעברה על מדר. "ים עבר חוויה מבגרת מאוד על המגרש ומחוצה לו. זה עזר לו מאוד להתפתח, הוא עשה התקדמות משמעותית ומרשימה בעונה הזאת", אמר איינג', המשמש גם כאחראי על פיתוח שחקנים בקבוצה. "מדר היה סוג של כוכב בישראל בגיל צעיר, ומבחינתו לצאת מחוץ למדינה שלו היה צעד אמיץ. הוא דחף את עצמו קדימה בזכות המהלך הזה, אני חושב שזה היה נהדר עבורו".

ים מדר במדי בוסטון סלטיקס. Ethan Miller, GettyImages
הפעם יקבל את הצ'אנס? ים מדר/GettyImages, Ethan Miller

ב"בוסטון גלוב" ניתחו את הסיכויים של מדר לקבל חוזה בשורות סגנית האלופה, ואמנם ציינו ש"הוא כנראה השחקן המלוטש ביותר שיופיע בסגל של הסלטיקס בליגת הקיץ" והסבירו ש"למדר יש סיכוי מסוים להיות בסגל של בוסטון", אבל גם הבהירו ש"סגנון המשחק שלו נראה קצת דומה מדי לזה של פייטון פריצ'ארד, שכבר מקבל דקות משמעותיות בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully