וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הטעות לא תחזור": כך ההתאחדות והבקרה יקשו על חוגג להעביר תקציב

22.6.2022 / 6:15

הדדליין של בית"ר ירושלים מתקרב, ובהתאחדות מפיקים לקחים: "אם מישהו ייקח מחוגג את הקבוצה, יבואו לקראתו בלוחות הזמנים"

אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מול ביתו של משה חוגג/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בהתאחדות לכדורגל מקיימים שיחות יומיומיות עם בקרת התקציבים ועם גורמים משפטיים בניסיון למצוא פתרון לסיטואציה אליה נקלעה בית"ר ירושלים. במסגרת הפקת הלקחים, בהתאחדות מבהירים שהפעם זה ייראה אחרת.

"הטעות שנעשתה מול חוגג לא תחזור על עצמה", הם מבטיחים. "הוא יחוייב לשים ערבויות 'חיות' על מרבית ההתחייבויות לעונה הבאה, אחרת לא יוכל להעביר תקציב, גם לא מינימלי".

בהתאחדות משוכנעים שגם האשמה של בקרת התקציבים חלקית. "סיגלית סייג היא למעשה קורבן של משה חוגג, שאף אחד לא יתבלבל. והיא תעשה הכל כדי להקשות עליו ולא תאפשר לו להעביר תקציב ללא בטוחות וכסף שיועבר. היא לא תקבל ארנקים דיגיטליים או הצהרות הון כפי שעשתה בעבר".

אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מתחת לביתו של הבעלים משה חוגג. אודי ציטיאט
הלחץ גובר. מחאת אוהדי בית"ר/אודי ציטיאט

אם האיומים וההצהרות ימומשו, בית"ר לא תוכל לעבור בבקרה עד ה-30 ביוני ותקבל ארכה נוספת של שבוע עד עשרה ימים בלבד, שלאחריהם היא עלולה לרדת ליגה, אם חוגג יתעקש לא לשחרר את הקבוצה מידיו.

"אם חוגג יעביר את הקבוצה ויהיה מי שייקח אותה ויצטרך עוד קצת זמן להעביר בקרה, יבואו לקראתו", אמרו בהתאחדות. "לחוגג אף אחד כבר לא ייתן חבל".

כעשרה אוהדים עוכבו בהפגנה שנערכה אתמול ליד ביתו של חוגג. במשטרה דיווחו על כ-1,000 אוהדים שהגיעו והוסיפו כי האירוע הקצין ברמת התנהגות האוהדים בכמה מוקדים ולכן עוכבו אוהדים לתשאול. צילומי האירוע ייבדקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully