וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב אבבה חתם בעירוני טבריה, דן כדורי חזר למכבי פתח תקוה

העולה החדשה ללאומית צירפה את הבלם שהיה שותף לסנסציה של בני ריינה, היורדת מליגת העל החתימה לשנתיים את הקשר שהושאל להפועל ראשון לציון. אושר אבו בהפועל רמת גן

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 21.6/ספורט1

מכבי פתח תקוה מקווה לחזור לליגת העל תוך שנה אחת והיום (שלישי) צירפה לשורותיה את הקשר דן כדורי, שחתם על חוזה לשנתיים עם אופציה לשנה שלישית. כדורי בן ה-22 שיחק בשנתיים האחרונות כמושאל בהפועל ראשון לציון, כשבעונה החולפת הבקיע תשעה שערים בליגה הלאומית. הוא רשם 15 הופעות בעלייה הקודמת של מכבי פתח תקוה, בעונת 2019/20.

כדורי הוא השחקן החמישי שמצטרף לקבוצה מאז מינויו של שי ברדה למאמן. לפני כן חתמו דודו ביטון, עומר פדידה, דולב אזולאי ודני עמוס. במקביל נמשכים המאמצים להחזיר למועדון גם את טל בן חיים שסיים חוזה במכבי תל אביב.

דניאל גולאני שחקן מכבי פתח תקוה חוגג עם סער קלדרון, דן כדורי. קובי אליהו
יעשה עוד עלייה עם מכבי פתח תקוה? דן כדורי, משמאל/קובי אליהו

* הפועל רמת גן החזירה לקדנציה שנייה את הבלם אושר אבו בן ה-29, שחתם לעונה אחרי ששיחק בהפועל אדומים אשדוד, גם תחת הדרכת מאמנו כעת רוני אוואט. אבו, שחקן החיזוק הרביעי של האורדונים אחרי מתן עמבר, נירן רוטשטיין ובנצי מושל, אמר: "אני חוזר למקום שאני מאוד אוהב ומגיע אליו בפעם השנייה, במטרה ברורה שהפעם הזו תהיה שונה לחלוטין. אני מודע לעובדה כי הקדנציה הקודמת היתה מאכזבת, אישית וקבוצתית, ומגיע כשאני נחוש לעשות תיקון. היו לי לא מעט הצעות אבל בחרתי להגיע לכאן. מועדון טוב, מסודר, משפחתי ונעים במטרה לעשות עונה טובה מאוד, מקצועית והישגית".

* העולה החדשה עירוני טבריה החתימה את הבלם יעקב אבבה, שהיה שותף לעלייה הסנסציונית של מכבי בני ריינה לליגת העל ולפני כן רשם שתי עליות גם עם הפועל חדרה. בתווך הספיק לשחק גם בהפועל פתח תקוה. אבבה בן ה-29 מצטרף לז'וליו סזאר ששיחק איתו בריינה בעונה שעברה, וכן לאלי בלילתי, גרשון קופי ותומר ליטבינוב.

* העולה השנייה מכבי קביליו יפו, שהשאירה בשורותיה את אלמוג מלול שהיה משחקני המפתח בעונת העלייה ללאומית, החתימה שוער נוסף בדמות אביחי דהן, קפטן בית"ר תל אביב בת ים בעונה הקודמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully