וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: ארקיע הטמיעה על מטוסיה את סמל הוועד האולימפי

21.6.2022 / 21:23

חברת התעופה ארקיע והוועד האולימפי בישראל חשפו הבוקר את לוגו הוועד האולימפי בישראל על גבי מטוסי ארקיע - המובילה הרשמית של משלחת ישראל למשחקים האולימפיים, פריז 2024. מיתוג מחודש למלון כפר המכביה

חברת התעופה ארקיע והוועד האולימפי בישראל חשפו הבוקר את לוגו הוועד האולימפי בישראל על גבי מטוסי ארקיע - המובילה הרשמית של משלחת ישראל למשחקים האולימפיים, פריז 2024.

כחלק משיתוף הפעולה, ארקיע תטיס המשלחות האולימפיות של ישראל למשחקים האולימפיים האירופאיים שיתקיימו בעיר קראקוב שבפולין בקיץ 2023 ושנה לאחר מכן תטיס את המשלחת האולימפית של ישראל לאירוע הספורט הגדול והיוקרתי בעולם - המשחקים האולימפיים, פריז 2024.

לוגו הוועד האולימפי על מטוסי ארקיע. עודד קרני, הוועד האולימפי בישראל
ארטיום דולגופיאט, אבישג סמברג, נמרוד קרביצקי, יו"ר הוועד האולימפי יעל ארד, גדי טפר יור ארקיע ועוז ברלוביץ מנכל ארקיע אינטרנשיונל/הוועד האולימפי בישראל, עודד קרני

בנוסף, כחלק מאירועי הזיכרון לציון 50 שנה לחללי מינכן, תסייע ארקיע בהטסת המשלחת הישראלית, הכוללת את משפחות הי'א, לטקס המרכזי שיתקיים ב- 5 ספטמבר הקרוב במינכן. בכך תסייע ארקיע למאמץ הלאומי של ייצוג ישראל על הבמה הספורטיבית הבינלאומית

מהלך אסטרטגי חדש במלון כפר המכביה

מהלך אסטרטגי חדש למיתוג קומפלקס כפר המכביה (המלון,מרכז הכנסים ומרכז הספורט) כמרכז האירוח המוביל בישראל של קבוצות ספורט וספורטאים מהארץ ומחו"ל.

בשנתיים האחרונות אירח כפר המכביה קבוצות ספורט רבות מישראל ומהעולם והפך לקומפלקס המלונאות המבוקש ביותר ע"י קבוצות ספורט וספורטאים. לאחרונה אירח כפר המכביה 4 קבוצות כדורגל ( צרפת, הולנד , בולגריה ופולין) במסגרת טורניר פיפ"א לאליפות אירופה בכדורגל עד גיל 17 וכן את מרכז הפעילות של פיפ"א במסגרת התחרות.

בכפר המכביה התארחו בשנתיים האחרונות קבוצת כדורגל מאיטליה (סן מרינו), קבוצת הכדורסל אלבה ברלין, נבחרת בולגריה בכדוריד וקבוצות ספורט רבות בישראל ביניהן. במכביה ה-21 שתיפתח ביולי השנה יארח כפר המכביה את הנבחרת הגדולה ביותר במכביה - נבחרת ארה"ב ומספר נבחרות נוספות.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
דרור מורד. מורג ביטן,
דרור מורד, מנכ"ל מלון כפר המכביה/מורג ביטן

דרור מורד מנכ"ל כפר המכביה: "האטרקטיביות הגבוהה של כפר המכביה לאירוח קבוצות ספורט נעוצה ראשית במיקום הייחודי ברמת גן שקרוב לתל אביב ולירושלים ובסמיכות לנתב"ג, כמו גם הרצון של מנהלי ומאמני קבוצות להתארח במקום שמקנה לספורטאים שקט ובידוד מסקרנים, תקשורת כדי להתמקד בהכנות.

כפר המכביה משתרע על שטח של כ-80 דונם ובשנים האחרונות השקיעו רבות בבניית יכולות גבוהות לאירוח קבוצות ספורט בסטנדרטים בינלאומיים, בניית תפריט מותאם אישית לספורטאים, הקמת חדרי תדרוכים אינטראקטיביים והקמת מתקני ספורט ברמה בינלאומית.

מורד מוסיף עוד שישראל הפכה להיות מדינה אטרקטיבית לאירוח קבוצות ספורט וספורטאים ברמה הבינלאומית ומגמה זו צפויה להתגבר בשנים הקרובות זאת בגלל מזג האוויר הנוח בכל ימות השנה ויכולת של המדינה לארח טורנירים ברמה גבוהה.

  • עוד באותו נושא:
  • ארקיע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully