וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס באימון נבחרת ישראל: "החלון שיראה לאן מועדות פנינו"

21.6.2022 / 14:30

הנבחרת ממשיכה בהכנות לפולין ולאסטוניה, המאמן התייחס להיעדרותו של מדר מהמשחק השני: "היינו צריכים לעשות פשרות. זה חיסרון שהיריבות התחילו להתאמן לפנינו"

עודד קטש מוצג כמאמן מכבי תל אביב במסיבת עיתונאים/צילום: רוני כנפו. עריכת וידאו: אביעד בלילי

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנותיה לקראת החלון הקרוב של מוקדמות אליפות העולם, והיום (שלישי) ערכה אימון פתוח לתקשורת באולם המידטאון במרכז תל אביב. הנבחרת, עדיין ללא תמיר בלאט, יובל זוסמן וג'ון דיברתולומיאו, קיבלה בימים האחרונים את ים מדר, שישחק רק במשחק הראשון בחלון המוקדמות נגד פולין ולאחר מכן ישוחרר לליגת הקיץ במדי בוסטון ואת המאמן גיא גודס ששב מחופשה אחרי הזכייה באליפות עם הפועל חולון. מי שלא נמצאים בסגל הם דני אבדיה, שלא שוחרר על ידי וושינגטון ושון דאוסון ואיתי שגב שביקשו להשתחרר.

ישראל מדורגת במקום השני בבית המוקדמות ותצטרך ניצחון אחד לפחות מבין שני המשחקים נגד פולין בחוץ, ביום חמישי הבא בלובלין, ושלושה ימים לאחר מכן נגד נבחרת אסטוניה בבית, כדי להבטיח את מקומה בשלב הבתים השני של מוקדמות אליפות העולם. שני ניצחונות ישאירו את הנבחרת עם סיכוי אמיתי לעלות לאליפות.

גל מקל עם המאמן גיא גודס באימון בחרת ישראל בכדורסל. ברני ארדוב
אחרי שחגג אליפות עם חולון, כעת יכול להתפנות לנבחרת. גיא גודס עם גל מקל/ברני ארדוב

גיא גודס, שזכה לפני פחות משבועיים באליפות עם הפועל חולון, אמר: "לקחתי חופשה של ארבעה ימים וחזרתי לעבודה. זה החלון האחרון שיראה לנו לאן מועדות פנינו, לפלייאוף או לא, אז יש למשחקים האלו הרבה חשיבות. לשחקנים אמרתי שזה חלון שהוא יותר מנטלי, כי יש שחקנים שנחו במשך חודש, כאלה שאין להם קבוצה עדיין או שלקחו אליפות לפני כמה ימים, אבל צריך שכולם ישימו את הדברים בצד ויתרכזו אך ורק בהצלחת הנבחרת".

אם הסיק מסקנות מהחלון הקודם: "לכל חלון יש חיים משלו, וראינו את זה המשחקים נגד גרמניה שבו היינו פחות בכושר. החיסרון שלנו הוא שהפולנים והאסטונים התחילו לפנינו והם אולי בכושר טוב יותר, אז אנחנו צריכים לנסות להיכנס לכושר הכי טוב שאפשר ובשורה התחתונה לעשות הכל בשביל לנצח".

על כך שים מדר ייעדר נגד אסטוניה: "זה לא אידיאלי, אבל היינו צריכים לעשות פשרות מסוימות. בשבילי הנבחרת היא מעל הכל, זו נבחרת של כל המדינה וכולנו מצפים מהשחקנים להיות מחויבים כמו שהם היו עד היום.

עוד בוואלה!

גבי צ'אצ'אשווילי ישחק עם גולדן סטייט בליגת הקיץ

לכתבה המלאה

האזינו: אור שקדי לקראת קמפיין הנבחרת

לאחר מכן התראיין גם עידן זלמנסון, שנשאל על המנוחה שהייתה להם מאז הסתיימה העונה: "החבר'ה בנבחרת מאוד מגובשים ואוהבים אחד את השני, בכל פעם שיש חלון אז ההתרגשות גדולה וכולנו מחכים למשחקים. זה יתרון שיש שחקנים שזכו לחופש מנטלי מהעונה וגם גופני, אבל גם צריך למצוא את האיזון כדי לא לאבד כושר ולהגיע מוכנים. זה עזר שהיה חופש, אבל יש שחקנים שסיימו את העונה לפני חודש ויש כאלו שסיימו לפני יומיים, אז כולנו ניישר קו ונגיע בכושר טוב".

על הצטרפותו של תומר גינת להפועל תל אביב: "אני מאוד אוהב אותו, שמח עכשיו לשחק איתו באותו הצד ובטוח שהוא יעזור לנו".

על גיא גודס: "אנחנו מתרגלים לגיא ממשחק למשחק, מבינים מה הוא רוצה איתנו ויותר קל לנו עכשיו. אנחנו רוצים להמשיך לשחק כדורסל אגרסיבי וטוב, להמשיך ליהנות ואני בטוח שהניצחונות יגיעו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully