וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופק ביטון נשאר בהפועל ירושלים, שתפתח את העונה באצטדיון שלמה ביטוח

עודכן לאחרונה: 21.6.2022 / 18:29

הקשר ששייך להפועל תל אביב הושאל לעוד עונה לאדומים מהבירה, שעדיין לא צירפו אף שחקן הקיץ. הקבוצה תארח עד סוף ספטמבר באצטדיון בפתח תקוה יחד עם בית"ר ירושלים, זאת בעקבות אירועי המכבייה שייערכו בעיר

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 21.6/ספורט1

הפועל ירושלים הודיעה היום (שלישי) כי אופק ביטון ישחק בקבוצה גם בעונה הבאה. הקשר ששייך להפועל תל אביב ושיחק כמושאל אצל האדומים מהבירה ישחק אצל זיו אריה גם העונה, כאשר לירושלמים יש אופציה לרכוש את ביטון בסיום העונה.

לאחר החתימה אמר ביטון: "אני מאוד שמח על הרצון המשותף שלי ושל הקבוצה לקשור את עתידנו בעונה הקרובה, ובטוח שעם עבודה קשה נוכל לעשות אותה יותר מתוקה מקודמתה".

אצטדיון המושבה, פתח תקוה לפני המשחק של הפועל כפר סבא - מכבי נתניה. ברני ארדוב
יארח את שתי הירושלמיות בעונה הבאה. אצטדיון שלמה ביטוח/ברני ארדוב

בתוך כך, תפתח הפועל ירושלים את משחקיה בליגת העל בעונה הקרובה באצטדיון שלמה ביטוח בפתח תקוה. זאת לאחר שראשי הקבוצה הגיעו לסיכום עם החברה לפיתוח פתח תקוה לפיו הם יארחו באצטדיון עד שיסתיימו אירועי המכביה באצטדיון טדי.

לפיכך, הקבוצה של זיו אריה תארח באצטדיון בפתח תקוה עד סוף ספטמבר, כמו גם היריבה העירונית שלה בית"ר ירושלים. שתי הקבוצות הבכירות של פתח תקוה ישחקו בעונה הבאה בליגה הלאומית, כן שהן תשחקנה באצטדיון הזה בדרך כלל בימי שישי וראשון.

אורי שרצקי מנכ"ל הפועל ירושלים אמר על כך: "אנחנו מקווים כי אצטדיון שלמה ביטוח בפתח תקוה יהווה עבורנו מגרש ביתי בכל המובנים. אנו מודים לאנשי האצטדיון על שיתוף הפעולה".

לירון גולדנברג, מנכ"ל החלפ"ת המנהלת את אצטדיון שלמה ביטוח: " לאחר שבעונה שעברה אירחנו בפתיחת העונה את משחקי הפועל ב"ש באירופה, אנחנו שמחים לארח בפתיחת העונה הקרובה את הקהל הירושלמי והקבוצות הירושלמיות. מודה לאורי שרצקי על האמון. הפועל ירושלים תזכה במתקן חדיש, נוח עם וויב טוב שייתן לה אוירה ביתית ודחיפה מוצלחת קדימה בפתיחת העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully