וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמוס נגד מכבי נתניה: "נעשו דברים שלא האמנתי שייעשו ברמות האלו"

השוער חשף בפוסט פרידה כי עזב בטונים מעט צורמים: "עצוב לי שתקופה כזו משמעותית נגמרה כך. ויתרתי על הרבה כסף והתפשרתי על המון דברים כדי להישאר במועדון שאני אוהב כל כך"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 20.6/ספורט1

אחרי שעזב את מכבי נתניה וחתם אתמול (ראשון) במכבי פתח תקוה, דני עמוס סיכם את חמש השנים שלו במועדון מהשרון בפוסט בפייסבוק, ומתברר כי הפרק של השוער בעיר היהלומים נסגר בטונים צורמים משהו.

"לפני כל התודות והברכות, חשוב לשים את הדברים על דיוקם. עצוב לי מאוד שתקופה כזאת משמעותית בחיי נגמרה כמו שהיא נגמרה", כתב עמוס, שסיפר כי הוא היה אמור להמשיך בנתניה. "לאחר שסיכמנו את הדברים בצד המקצועי לא היה לי ספק שאמשיך ובאותו הזמן ויתרתי על הצעות והרבה כסף כדי להיות בנתניה. גם לאורך כל תקופת המשא ומתן רציתי בכל ליבי שנמצא את הדרך להגיע לעמק השווה. לבסוף, גם כאשר כבר התפשרתי על המון דברים רק כדי להיות חלק מהמועדון שאני אוהב כל כך, נעשו דברים שלא האמנתי שייעשו ברמות האלו, או בכלל בין אדם לחברו".

דני עמוס שוער מכבי נתניה. ברני ארדוב
התאכזב ממכבי נתניה. דני עמוס/ברני ארדוב

בהמשך התפנה עמוס להודות למי שליוו אותו בשנים האחרונות: "רגע לפני שמתחילה לה עונה חדשה בדרך חדשה, אני רוצה להודות לכל אחד ואחד מהאנשים במועדון שעבדו ושיחקו ביחד איתי במשך חמש העונות האחרונות בהן החזרנו את נתניה למקום הראוי לה בחלק העליון של ליגת העל. נהנתי מאוד מכולם. הפכתם לחלק משמעותי בחיי. אני מעריך ומעריץ כל אחד מכם על ההשקעה והנתינה של אנשי הצללים במשרדים, לכל הצוותים המקצועים שלימדו אותי המון תמכו תמיד והיו שם לכל דבר ובכל שעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully