וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגבו, סירושטיין וירושלמי הצטרפו לנס ציונה, דור כוכב ממשיך

20.6.2022 / 16:28

מבול החתמות בעולה החדשה: ניר ברקוביץ' צירף שלושה שחקני חיזוק לסגל, כולל האקס ששיחק בקבוצה גם בקדנציה הקודמת בליגת העל, והקשר האריך את חוזהו

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 20.6/ספורט1

מבול החתמות בסקציה נס ציונה: העולה הטרייה מהליגה הלאומית צירפה היום (שני) שלושה שחקנים לקראת העונה הקרובה, כאשר בנוסף דור כוכב האריך את חוזהו כפי שפורסם כאן אתמול. המגן אורי מגבו והבלם מיקי סירושטיין חתמו בקבוצה, יחד עם הקשר אילון ירושלמי ששב לקדנציה שנייה במדים הכתומים.

מגבו (34), שגדל במכבי יפו, מגיע מהפועל כפר סבא. המגן השמאלי שחתם באמצעות סוכנו אדם קידן שיחק בין השאר גם בבית"ר ירושלים, עירוני קרית שמונה, מכבי פתח תקוה ומ.ס. אשדוד. סירושטיין (33) הגיע מבני יהודה, ועבר לפני כן גם בהפועל חיפה, בית"ר ירושלים, מ.ס. אשדוד והפועל רעננה, בנוסף לעונה אחת בליגה התאילנדית.

אילון ירושלמי, שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
שב לנס ציונה. אילון ירושלמי/ברני ארדוב

ירושלמי (25) גדל במחלקת הנוער של מכב יתל אביב ושיחק מספר שנים בנתניה, כאשר לקבוצה של ניר ברקוביץ' הוא מגיע מהפועל רמת גן באמצעות סוכנו סתיו חכמון. דור כוכב (29) חוזר למעשה עם נס ציונה לליגת העל, כשגם בקדנציה הקודמת של הקבוצה בליגה הראשונה הוא היה שותף. השחקן חתם באמצעות סוכנו זיו סולומוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully