וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת האיגוד אשררה: עירוני רמת גן תצטרף לקרית אתא בליגת העל?

סגנית האלופה בליגה הלאומית קיבלה גב מהאיגוד להמשיך בהכנות לעונה הבאה בליגה הבכירה, בניגוד גמור למשא ומתן מול המנהלת

תקציר משחק האליפות: ריאל מדריד - ברצלונה 74:81/ספורט1

הנהלת איגוד הכדורסל אשררה היום (שני) את החלטתה הקודמת, לפיה בתום עונת 2021/22 שהסתיימה יעלו שתי קבוצות לליגת העל בכדורסל. שתי הקבוצות שסיימו במקומות הראשונים הן האלופה אליצור קרית אתא וסגניתה עירוני רמת גן, שבעצם החלטת הנהלת האיגוד קיבלה גב להמשיך בהכנות לעונה הבאה בליגת העל.

ההחלטה היום של האיגוד מגיעה בניגוד גמור למשא ומתן שמתנהל בין האיגוד למנהלת הליגה, שאחד מהדברים שהוסכמו בעל פה בין הצדדים, כל על פי גורמים במנהלת, היה כי רק קבוצה אחת תעלה ליגה וכי עירוני רמת גן לא תעפיל. בין הצדדים ישנן מחלוקות אחרות, כאשר הנושא המרכזי הינו הקמת צוות מקצועי שיכלול נציגים משני הצדדים וייקבע את ההיבט המקצועי בליגת העל החל מהעונה הבאה.

שחקני מכבי עירוני רמת גן חוגגים. איגוד הכדורסל הישראלי, אתר רשמי
בקרוב בליגת העל? שחקני עירוני רמת גן/אתר רשמי, איגוד הכדורסל הישראלי

בעירוני רמת גן מתכוונים להמשיך בהכנותיהם לקראת העונה הבאה בליגת העל, למרות שהדבר אינו מקובל על ידי מנהלת הליגה. מהמנהלת נמסר בתגובה: "מבחינת מנהלת הליגה אין שום שינוי בהסכם שנחתם בין יו"ר מנהלת הליגה, שמואל פרנקל ויו"ר איגוד הכדורסל, עמירם הלוי. הסכם על פיו במידה וקבוצה אחת לא תנצל את העלייה שלה כפי שקרה בעונה שעברה, חוזרים לעולה ויורדת. אנו בטוחים שהאיגוד יעמוד בהסכם מול המנהלת עליו חתום יו"ר האיגוד".

עירוני רמת גן הגיבה להחלטה: "קיבלנו בשמחה את הודעת איגוד הכדורסל אשר מאשררת את כל מה שנאבקנו למענו, וכך היה אמור להיות מלכתחילה. מכבי עירוני רמת-גן תשחק כבר בעונה הקרובה בליגת העל בכדורסל. אנו נערכים וממשיכים בהתארגנות על-מנת לבנות את המערכת ואת הקבוצה לקראת עונת החזרה לליגה הבכירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully