וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר קרביץ: "חשנו כאב ואכזבה, אבל אחר כך הבנו שעשינו משהו גדול"

קפטן בני הרצליה סיפר באירוע של "אנדר ארמור" על הרגעים שאחרי ההפסד בגמר הפלייאוף. נמרוד לוי: "לא יודע אם אשאר בגליל עליון. אירופה מעניינת אותי". אדם אריאל: "כילד, הערצתי את דורון שפר ועודד קטש, ושמעתי סיפורים על עדי גורדון"

תקציר משחק האליפות: ריאל מדריד - ברצלונה 74:81/ספורט1

נבחרת ישראל תפתח היום (שני) באופן רשמי את אימוניה לקראת חלון המשחקים במוקדמות גביע העולם, אבל כמה משחקניה כבר התייצבו בימים האחרונים לאימוני רשות ללא המאמן גיא גודס. מי שנפגשו במסגרת אחרת הם יאיר קרביץ מבני הרצליה, אדם אריאל מהפועל ירושלים ונמרוד לוי מהפועל גליל עליון, שהופיעו באירוע סיום העונה של חברת "אנדר ארמור", אותה הם מייצגים.

קרביץ, המשמש כקפטן בהרצליה, היה רחוק שני ניצחונות מהנפת צלחת האליפות, אך הפסיד עם קבוצתו בגמר הפלייאוף להפועל חולון והסתפק בסגנות ובזכייה בגביע המדינה. "ברגע שנגמר המשחק יש את האכזבה והכאב. היינו במרחק נגיעה מלעשות משהו היסטורי, וזה לא קרה. אבל בסוף, כשמעכלים את הדברים וחושבים על כל העונה, מבינים שעשינו משהו גדול. באותו רגע יש תסכול, ואחר כך מבינים שהייתה עונה מדהימה".

כשהתבקש להצביע על סוד ההצלחה של הרצליה, אמר קרביץ: "אני חושב שבסוף זה היה הליכוד הקבוצתי. לא היה לנו אגו בחדר ההלבשה, ובמגרש שיחקנו אחד בשביל השני. התאמנו קשה מאוד, השתפרנו מיום ליום ונשארנו צנועים עם הרגליים על הקרקע, כמו שהצוות הכין אותנו. בסוף זה הצליח לנו".

יאיר קרביץ, נמרוד לוי ואדם אריאל. אור גפן, אנדר ארמור, אתר רשמי
להתראות בנבחרת ישראל. יאיר קרביץ, נמרוד לוי ואדם אריאל/אתר רשמי, אור גפן, אנדר ארמור

שחקן נוסף שהודח בידי האלופה היה אריאל, שהפסיד עם ירושלים לחולון בסדרה דרמטית בחצי הגמר. "כמובן שלא כך רצינו לסיים את העונה", הודה. "הייתה לנו תקופה טובה והצלחנו לסיים במקום הראשון בליגה. ציפינו להגיע קצת יותר רחוק, ולצערנו זה לא קרה, אבל זה חלק מהספורט ולומדים מזה. לקח לנו כמה ימים להתאושש".

על החיבור בינו לבין קבוצת נעוריו סיפר אריאל: "כילד, ביליתי המון באולם במלחה וראיתי את שחקני הפועל ירושלים בתקופה הזו, כמו דורון שפר ואחרים בזכייה שלהם ביול"ב. הערצתי את השחקנים שהיו שם, ושמעתי תמיד על עדי גורדון. אני אוהב מאוד את איך שעודד קטש גדל, למרות שזה לא קשור להפועל, אבל יש הרבה שחקנים שאני לוקח מהם דברים".

לוי הוכתר למלך הסלים ולמלך הריבאונדים הישראלי (12.9 ו-7.4), ואף נבחר לחמישיית העונה בליגה. כמו בכל שנה, שמו מככב ברשימות המועמדים של הקבוצות השונות, וגם הוא לא יודע להגיד אם יישאר בגליל.

"המשכיות זה דבר חשוב", הסביר הפורוורד, שעד כה לא השלים שנתיים מלאות באותה קבוצה. "כרגע אני בחוזה בגליל. אני רוצה לבחון אופציות, ואירופה מעניינת אותי. הגליל זה מקום מיוחד, ואני מרגיש בבית, אבל לא יודע לגבי העונה הבאה. כשהייתי ילד, לא יצא לי לראות משחקים בכפר בלום, אבל הייתי שם גם בקדנציה הקודמת וזה אולם מיוחד. יש בו הרבה היסטוריה, ועברו בו הרבה שחקנים גדולים".

על החיבור ל"אנדר ארמור" אמר לוי: "זה כיף גדול וכבוד להפוך לשגריר של המותג, במיוחד כששחקן ענק כמו סטף קרי מזוהה איתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully