וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טארק בושנאק חתם בהפועל חדרה, נמרוד קוסטיקה מונה לעוזר מאמן

הבלם בן ה-23 שיחק בנוער של עירוני קרית שמונה ובשלוש השנים האחרונות לבש את מדי אחי נצרת. קוסטיקה יסייע למאמן אסף נימני

תקציר מיורו הנבחרות לנוער: ישראל - סרביה 2:2/ספורט1

הבלם טארק בושנאק, ששיחק בעונה שעברה באחי נצרת, חתם לעונה אחת בהפועל חדרה באמצעות סוכנו, שי אבני. בושנאק בן ה-23 שיחק בנוער של עירוני קרית שמונה ובבוגרים לבש גם מדי מכבי צור שלום. לאחי נצרת הגיע לפני שלוש שנים והוא אמר לאחר החתימה: "אני נרגש לקבל הזדמנות בליגת העל. חדרה היא מקום טוב שיודע לתת במה לצעירים. הרבה שחקנים התקדמו דרך הפועל חדרה ואני מקווה שאוכל לשחק ולעזור לקבוצה להשיג את המטרות שלה".

בושנאק הוא השחקן החמישי שחותם בחדרה לקראת העונה הבאה וקדמו לו החלוץ מוחמד חטיב, הבלם פיליפ איפולה, המגן קלמן שטורם והשוער גיא הרמן. לעומת זאת עזבו את חדרה מקסים פלקושצ'נקו, שובל גוזלן, עמית מור, איבאילו מרקוב, מוחמד אוסמן ועדי טבצ'ניק.

טארק בושנאק, שחקן הפועל חדרה. הפועל חדרה, אתר רשמי
"חדרה היא מקום טוב שיודע לתת במה לצעירים". בושנאק/אתר רשמי, הפועל חדרה

חדרה גם הודיעה היום על מינויו של נמרוד קוסטיקה לעוזר המאמן של אסף נימני. עוזר מאמן נוסף שמצטרף לצוות המקצועי הוא ניב אוזן, בן 28, שגדל בהפועל חדרה, שיחק בקבוצה ואימן בשלוש השנים האחרונות במחלקת הנוער. אוזן ישמש כאחראי על מחלקת הסקאוטינג והאנליסטים של המועדון ובמקביל ימשיך לאמן במחלקת הנוער.

קוסטיקה אמר לאחר החתימה: "אני שמח להגיע להפועל חדרה, זה מועדון טוב שהתבסס בליגת העל ורוצה לעשות קפיצת מדרגה. אני אעשה הכל לעזור לאסף נימני בעונתו הראשונה כמאמן ראשי בליגת העל וכמובן להצליח יחד עם הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully