וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירוטיץ' עוקץ את שאראס: "נצמדנו לתוכנית המשחק שלו, אבל זה לא עבד"

כוכב ברצלונה הוציא קיטור אחרי אובדן האליפות לריאל מדריד: "העונה הזו היא כישלון. הקבוצה נבנתה להרבה יותר ממה שהשגנו בפועל"

תקציר משחק האליפות: ריאל מדריד - ברצלונה 74:81/ספורט1

ברצלונה נראתה כמו הקבוצה הכי טובה באירופה במשך חלקים גדולים של העונה הזו. היא הובילה את היורוליג ונראתה מצוין גם בליגה הספרדית. אלא שאחרי שריאל מדריד הלמה בהם בחצי גמר היורוליג ועלתה על חשבונם לגמר, אמש (ראשון) הבלאנקוס חגגו על בארסה גם בגמר הפלייאוף עם 74:81 והשלימו 1:3 בסדרה אחרי שהביסו את שחקניו של שאראס במשחק הקודם.

ניקולה מירוטיץ' הוביל את הקטלאנים עם 14 נקודות, אבל זה ממש לא הספיק מול הצגה בלתי נשכחת של וולטר טבארס שסיים את המשחק עם דאבל דאבל של 25 נקודות ו-13 ריבאונדים, כולל 9 מ-11 מהשדה ו-7 מ-7 מקו העונשין. פביאן קוזר המצוין הוסיף 17 והתגרה ביריבה.

ניקולה מירוטיץ', ברצלונה. Sonia Canada, GettyImages
"העונה הזו הייתה כישלון". מירוטיץ' בביקורת/GettyImages, Sonia Canada

מירוטיץ', הכוכב הגדול של הליגה הספרדית והכדורסל האירופי בכלל, שלח כמה עקיצות לעבר שאראס המאמן כשאמר בסיום: "עשינו את מה שהמאמן ביקש ממנו, אבל זה לא עבד. אנחנו תמיד מנסים לשחק כמו שהוא מבקש. אבל נעשו הרבה טעויות. הם ידעו מה הנקודות החזקות שלנו והצליחו לנטרל אותנו".

מירוטיץ' לא ליפות את התמונה ואמר: "לדעתי, העונה הזו היא כישלון גדול. הקבוצה הזו נבנתה להרבה יותר, היינו צריכים לעשות הרבה יותר. המטרה לא הושגה. זה כישלון בגלל שאנחנו בארסה. אנחנו מצפים לזכות בתארים. לא מספיק לזכות בתואר פה ושם. בחודשיים האחרונים, מסיבה שלא ברורה לי, הייתה ירידה בכושר שלנו. כשהכי היינו צריכים להיות בשיא הכושר, לא היינו בשיא. זו המציאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully