וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "לאספניול יש יתרון במרוץ לצירוף אוסקר גלוך"

בספרד נטען שסקאוטים מיובנטוס, מנצ'סטר יונייטד וטוטנהאם נכחו ב-2:2 מול סרביה, אך הקטלאנים כבר נפגשו עם מכבי תל אביב

תקציר מיורו הנבחרות לנוער: ישראל - סרביה 2:2/ספורט1

עד לפני מספר חודשים, אוסקר גלוך עדיין היה "רק" כוכב בקבוצת הנוער של מכבי תל אביב. אלא שהפריצה המטאורית של הקשר בן ה-18 לקבוצת הבוגרים של הצהובים והיכולת הנהדרת שגילה בהופעותיו הראשונות בליגת העל, הפכו אותו לפוטנציאל מסקרן במיוחד לא רק בישראל, ולראייה כמות הסקאוטים שהגיעו לצפות בו הערב (ראשון) במשחקה של נבחרת הנוער נגד סרביה בפתיחת היורו עד גיל 19.

באתר הספרדי "אסטדיו דפורטיבו" דווח כי לא פחות מ-44 קבוצות שלחו נציגים לבחון שחקנים במשחק שהסתיים ב-2:2, כאשר גלוך היה בין השחקנים שמשכו את עיקר תשומת הלב, הרבה הודות לעבודה של סוכנו שחר גרינברג. סקאוטים ממועדונים גדולים כמו טוטנהאם, בורוסיה דורטמונד, מנצ'סטר יונייטד ויובנטוס עקבו אחר הכישרון של מכבי תל אביב, אך ייתכן שהקבוצה הרלוונטית ביותר מבחינתו בשלב זה היא אספניול.

בדיווח נטען שנציגים מהקבוצה הקטלאנית הגיעו לישראל לאחרונה ונפגשו עם אנשי מכבי תל אביב ועם משפחתו של גלוך. "לאספניול יש יתרון מסוים במרוץ לצירופו, אם כי המהלך רחוק מלהיות סגור ולכן עוד הרבה קבוצות לוטשות עיניים לעברו", נכתב על הקשר ההתקפי בתקשורת הספרדית.

אוסקר גלוך, קשר נבחרת ישראל הצעירה. קובי אליהו
נציגים מ-44 קבוצות צפו בו. גלוך/קובי אליהו

גלוך, שחתום לשנתיים נוספות במכבי תל אביב וסיפק הופעה מוצלחת הערב, שכללה שער שוויון לזכות נבחרת הנוער, זכה למחמאות: "מדובר בקשר עם שליטה מצוינת בכדור, קבלת החלטות טובה ומסירות מדויקות, אבל גם בעיטה אדירה. הערב הוא הוביל את המהפך נגד סרביה בבעיטה מעולה ממרחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully