וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט כיכב ואלבה ברלין זכתה באליפות, ריאל מדריד אלופה בספרד

עודכן לאחרונה: 19.6.2022 / 23:37

הגארד קלע 14 נקודות, הקבוצה שלו ושל זוסמן חגגה דאבל ותואר שלישי רצוף בליגה הגרמנית עם 81:96 על באיירן מינכן. הבלאנקוס השלימו 1:3 על ברצלונה בתום 74:81 והשיבו את התואר אחרי שלוש שנים

תקציר משחק האליפות: ריאל מדריד - ברצלונה 74:81/ספורט1

אלבה ברלין ממשיכה את השליטה שלה בכדורסל הגרמני והיום (ראשון) הקבוצה של תמיר בלאט ויובל זוסמן זכתה באליפות שלישית ברציפות ו-11 בתולדותיה אחרי 81:96 מוחץ במינכן על באיירן מינכן כדי להשלים 1:3 בסדרה. אלבה, ששלטה ללא עוררין בשני המשחקים הראשונים בסדרה אך הובסה בביתה במשחק השלישי, הסתערה על יריבתה למן הפתיחה ופתחה פער דו ספרתי כבר ברבע הראשון, כאשר לפני הרבע השלישי האורחים הובילו כבר ב-22 הפרש.

תמיר בלאט כיכב עם 14 נקודות ו-3 אסיסטים, ג'יילן סמית' הוביל עם 23 נקודות ויובל זוסמן לא היה ממש פקטור בהתקפה במשחק הזה וסיים עם נקודת עונשין בלבד ב-17 דקות. אוגוסטין ראביט קלע 15 לבאיירן, שעשתה קמפיין יפה מאוד ביורוליג, אך שוב התקשתה מאוד עם סגל שחסר את דרון היליארד וקורי וולדן הפצועים. אלבה השלימה בכך דאבל, אחרי שזכתה מוקדם יותר העונה בגביע הגרמני.

יובל זוסמן שחקן אלבה ברלין עם תמיר בלאט. אודי ציטיאט
עונה מצוינת בגרמניה. זוסמן ובלאט/אודי ציטיאט

גם בספרד נקבעה הערב זהות האלופה: ריאל מדריד השלימה 1:3 בסדרה נגד ברצלונה וחגגה לעיני הקהל הביתי את האליפות הראשונה שלה מאז 2019, בזכות 74:81 על הקטלאנים. קבוצתו של שארונאס יאסיקביצ'יוס הצליחה למחוק פיגור של 14 נקודות אליו נקלעה במהלך הרבע השני, והובילה בנקודה בתחילת הרבע האחרון, אלא שמהלכי קלאץ' נהדרים של פביאן קוזר ותצוגה נפלאה של וולטר טבארס סחפה את החבורה במדים הלבנים אל עבר התואר ה-36 בתולדותיה בליגה הספרדית.

בדיוק כפי שקרה בחצי גמר פיינל פור היורוליג, ריאל שהפסידה עד אז בכל חמשת משחקי הקלאסיקו העונה, מנעה מהיריבה המושבעת להשיג תואר. בארסה, שאיבדה את האליפות בה זכתה אשתקד, סיימה את העונה כשרק הסופרקאפ וגביע המלך בידיה, ולבטח תבצע לא מעט שינויים בסגל לקראת העונה הבאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן ריאל מדריד וולטר טבארס, המצטיין בסדרת גמר הפלייאוף בספרד. Sonia Canada, GettyImages
נבחר למצטיין אחרי עוד הצגה. טבארס/GettyImages, Sonia Canada
מאמן ריאל מדריד פאבלו לאסו מניף גביע. Sonia Canada, GettyImages
הנפה מרגשת. לאסו ושחקני ריאל מדריד/GettyImages, Sonia Canada

מאמן ריאל מדריד פאבלו לאסו, שלא עמד על הקווים מאז אירוע הלב שחווה לפני שבועיים, זכה להניף את הגביע וסיפק תמונה מרגשת בסיום.

טבארס סיים את המשחק עם דאבל דאבל נפלא של 25 נקודות ו-13 ריבאונדים, כולל 9 מ-11 מהשדה ו-7 מ-7 מקו העונשין. קוזר הוסיף 17 נקודות משלו, סרחיו יוי קלע 9, גבריאל דק, אדם האנגה (8 ריבאונדים) וונסן פוארייה תרמו 7 כל אחד. את ברצלונה הוביל כרגיל ניקולה מירוטיץ', שהסתפק ב-14 נקודות, כאשר דנטה אקסום רשם 13 וניק קלאת'יס קלע 12 לצד 9 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully