וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוברט הורקאץ' זכה בטורניר האלה, מתאו ברטיני אלוף בקווינס

תואר חמישי בקריירה לפולני שגבר על מדבדב, האיטלקי המשיך בכושר הנפלא עם ניצחון על קראינוביץ' וג'אבור זכתה בברלין אחרי פציעה של בנצ'יץ'

תקציר מטורניר ברלין: ניצחונה של אונס ג'אבור על בלינדה בנצ'יץ'/ספורט1

שלושה טורנירים שמהווים הכנה לווימבלדון הגיעו לסיומם היום (ראשון) בסבבי הגברים והנשים. בגמר טורניר האלה, הוברט הורקאץ', הפולני המדורג 12 בעולם, הלם בדניל מדבדב (1, רוסיה) וניצח 1:6, 4:6 בדרך לזכייה בתואר חמישי בקריירה וראשון ב-2022, שיחזיר אותו לטופ 10 בדירוג ה-ATP לפני הגרנד סלאם שייפתח ביום שני הבא. עבור מדבדב זהו הפסד שני רצוף בגמר אחרי שנכנע גם בהולנד בשבוע שעבר, וכזכור הוא לא ישתתף בווימבלדון עקב הסנקציות שהוטלו על ספורטאים רוסים בשל הפלישה לאוקראינה.

בקווינס, מתאו ברטיני הוסיף עוד חותמת מרשימה לחזרה שלו מפציעה שהשביתה אותו לכמעט שלושה חודשים. האיטלקי (10) שוב הראה שהוא בכושר אדיר לקראת ווימבלדון, טורניר בו הגיע לגמר אשתקד, כאשר רשם את ניצחונו התשיעי מתשעה משחקים מאז החזרה מהפציעה, 5:7, 4:6 על פיליפ קראינוביץ' (48, סרביה). עבור ברטיני זה גם תואר שני רצוף השנה, לאחר שזכה בטורניר שטוטגרט, וגם זכייה שנייה ברציפות בקווינס, שם הוכתר לאלוף גם ב-2021.

הטניסאי הפולני הוברט הורקאץ' אחרי זכייה בטורניר האלה. CARMEN JASPERSEN/AFP, GettyImages
תואר חמישי בקריירה. הורקאץ'/GettyImages, CARMEN JASPERSEN/AFP
הטניסאי האיטלקי מתאו ברטיני אחרי זכייה בטורניר קווינס. Clive Brunskill, GettyImages
בכושר נהדר. ברטיני/GettyImages, Clive Brunskill
הטניסאית הטוניסאית אונס ג'אבור עם הטניסאית השווייצרית בלינדה בנצ'יץ'. TOBIAS SCHWARZ/AFP, GettyImages
ג'אבור הביעה הזדהות עם בנצ'יץ' הפצועה/GettyImages, TOBIAS SCHWARZ/AFP

בנשים, אונס ג'אבור (4, טוניסיה) זכתה בטורניר ברלין לאחר שיריבתה בגמר, בלינדה בנצ'יץ' (17, שווייץ), נפצעה בקרסול ונאלצה לפרוש במצב של 3:6, 1:2 לטובת ג'אבור. הטוניסאית תעלה למקום ה-3 בדירוג ה-WTA ומאזנה מאז פתיחת עונת החימר עומד על 22 ניצחונות ב-26 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully