וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני עמוס חתם במכבי פתח תקוה. מכבי נתניה: "אישיותו הותירה רושם אדיר"

עודכן לאחרונה: 19.6.2022 / 17:42

השוער, שעזב את מכבי נתניה אחרי חמש עונות, יירד לליגה הלאומית וישתף פעולה עם שי ברדה, שאימן אותו בעבר. נתניה נפרדה: "בן אדם יוצא דופן בעולם הכדורגל בישראל". גם דולב אזולאי חתם

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 19.6/ספורט1

דני עמוס חתם היום (ראשון) במכבי פתח תקוה לשנתיים הקרובות. השוער בן ה-35 חוזר לקבוצה שבה שיחק ב-2016/17, כשסיים עם מכבי פתח תקוה במקום הרביעי. כעת הוא יחזור לשתף פעולה עם שי ברדה, שאימן אותו בעבר בנתניה.

כזכור מכבי נתניה, שבה שיחק בשנים האחרונות, החל מקיץ 2017, החליטה לחפש שוער אחר ומקווה שאיתמר ניצן יגיע אליה בתקווה שיסדיר את ענייניו עם בית"ר ירושלים. עמוס קיבל הצעה מנס ציונה, אבל העדיף לרדת ללאומית עם קבוצתו לשעבר, וינסה לעזור לה לחזור לליגה הבכירה.

דני עמוס שוער מכבי נתניה. ברני ארדוב
דני עמוס שוער מכבי נתניה/ברני ארדוב

השוער הקודם של מכבי פתח תקוה, אריק ינקו, חתם בבני ריינה, העולה החדשה לליגת העל. רק לאחרונה עומר פדידה ואיתי עוזרי חתמו במכבי פתח תקוה, בתקווה שקשר הפועל נוף הגליל ובלם הפועל רמת גן יעזרו לה לשוב במהרה לליגה הבכירה.

מכבי נתניה נפרדה מהשוער: "כל סיום הוא התחלה חדשה. אנחנו נפרדים היום מדני עמוס, שוער הקבוצה בחמש השנים האחרונות. מעבר להיותו שוער ברמות הגבוהות ביותר, אישיותו הותירה רושם אדיר, מעורבותו בפעילויות החברתיות ובקהילה, היא דוגמא ומופת לספורטאי, שלפני הכל הוא בן אדם יוצא דופן בעולם הכדורגל בישראל. תודה דני!".

שחקן נוסף שחתם במכבי פתח תקוה היום הוא הבלם דולב אזולאי, שהגיע מהפועל נוף הגליל בחוזה לעונה אחת עם אופציה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
רוי בייגל שוער הפועל ראשון לציון. אודי ציטיאט, מערכת וואלה!
ייצא לשחק ברומניה? בייגל/מערכת וואלה!, אודי ציטיאט

ובנושא אחר, האם הכדורגל הישראלי בדרך לליגיונר נוסף? השוער רוי בייגל צפוי להתחיל להתאמן בליגה הרומנית השנייה בקבוצה בוזאור. הקבוצה שהוקמה ב-2016 רשמה 3 עליות ליגה רצופות ועכשיו רוצה לעשות זאת בפעם הרביעית ולעלות לליגה הראשונה ברומניה. בקבוצה התרשמו מאוד מיכולותיו של בייגל ולא מן הנמנע שיצטרף כבר בשבוע הבא.

בייגל שיחק עד גיל 15 במחלקת הנוער של הפועל פתח תקווה. השנה רשם קאמבק למועדון נעוריו ואף שיחק משחק אחד עקב פציעתו של עומר כץ. בעברו היה במכבי נתניה וכן בהפועל ראשון לציון בלאומית. בנוסף בייגל שיחק בנבחרות הנוער ונחשב בצעירותו כהבטחה גדולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully