וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמיטריוס איטודיס חתם בפנרבחצ'ה לשלוש שנים

אלופת טורקיה הודיעה על מינוי של המאמן היווני, שעזב את צסק"א לאחר שמונה שנים ברוסיה במהלכן זכה פעמיים ביורוליג ונבחר פעם אחת למאמן העונה

תקציר כדורסל ספרדי: ברצלונה - ריאל מדריד 69:71/ספורט1

פנרבחצ'ה הודיעה היום (ראשון) באופן רשמי על מינוי של דמיטריוס איטודיס כמאמן. היווני שאימן בשמונה השנים האחרונות בצסק"א וזכה עמה פעמיים ביורוליג חתם לשלוש שנים באלופת טורקיה הטרייה, וינסה להחזיר אותה לפסגת היורוליג לאחר מספר שנים פחות מוצלחות.

איטודיס יחליף בתפקיד את סאשה ג'ורג'ביץ' שזכה עם הצהובים-כחולים באליפות אך בכל זאת לא ימשיך. פנר סיימה את העונה החולפת בראש טבלת הליגה הטורקית, אך לא הצליחה לעלות לפלייאוף היורוליג, זאת למרות השעייתן של שלוש הקבוצות הרוסיות.

דימיטריס איטודיס מאמן צסק"א מוסקבה. Epsilon, GettyImages
עובר לטורקיה. איטודיס/GettyImages, Epsilon

איטודיס נבחר למאמן העונה ביורוליג ב-2015/2016. בסיום אותה עונה זכה המאמן לראשונה עם צסק"א ביורוליג, הישג אותו שיחזר עם הרוסים ב-2019. עם תחילת הפלישה הרוסית לאוקראינה והשעיית הקבוצות הרוסיות מכל התחרויות, נראה היה לא סביר כי איטודיס ימשיך בצסק"א, ואכן הוא מתחיל פרק חדש בקריירה באלופת טורקיה.

אתמול דווח כי פנרבחצ'ה הגיעה לסיכום עם כוכב מכבי תל אביב בארבע השנים האחרונות סקוטי ווילבקין, שצפוי לעזוב את הצהובים ברגע שתושג הסכמה בין שני המועדונים בנוגע לגובה הפיצויים שישלמו הטורקים, כאשר הגארד מחזיק בחוזה במכבי תל אביב עד הקיץ הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully