וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור קנדיל כשיר, ינסה להרשים מחדש את איביץ' באימוני מכבי תל אביב

עודכן לאחרונה: 19.6.2022 / 11:02

המגן השלים את תקופת השיקום ויתייצב לפתיחת האימונים בניסיון להשתלב בסגל, כשמזרחי, ג'ראלדש ובתקווה שגם דסה כבר נאבקים על העמדה. איביץ' ויצחקי מתמקדים בחיפוש אחר בלם זר

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 19.6/ספורט1

מאור קנדיל סיים את תקופת השיקום מניתוח הבקע שעבר והוא יתייצב מחר (שני) לפתיחת האימונים של מכבי תל אביב. קנדיל מיעט לשחק בעונה שעברה וסיים בחודשים האחרונים התמודדות עם פציעה טורדנית שאילצה אותו לעבור ניתוח בגרמניה, שאחריו הוא יצא לתקופת שיקום. כעת כשיר המגן הימני לפתיחת האימונים וינסה להילחם על מקומו כפי שהצליח לעשות בקדנציה הראשונה של ולאדן איביץ' במכבי תל אביב. כזכור, למכבי תל אביב בעמדה הזו יש גם את אנדרה ז'ראלדש ואת גיא מזרחי, שחוזר מהשאלה ועשוי להישאר בקבוצה, אבל במועדון עדיין מקווים שאלי דסה יחליט לקבל את הצעת מכבי תל אביב ולשוב לישראל.

שחקן מכבי תל אביב מאור קנדיל. אריאל שלום
עם איביץ' הלך לו טוב. קנדיל/אריאל שלום

איביץ', שנחת בארץ שלשום, ימשיך היום לעבוד בקרית שלום עם המנהל המקצועי ברק יצחקי. העניין המרכזי שעומד לפתחם של השניים הוא התחזקות בבלם זר. שלושה בלמים זרים קיבלו הצעות ובמכבי תל אביב מקווים שאחד מהם יסגור השבוע, כדי שיוכל לצאת עם הקבוצה למחנה האימונים בהולנד ביום שני הבא. מחר תפתח הקבוצה באופן רשמי את אימוניה, ללא שישה שחקנים שחתומים לעונה הבאה: דן גלזר, ברנדלי קובאס וג'ורג'ה יובאנוביץ' שהיו בפעילויות בנבחרות השונות, וכן ללא שלושת שחקני נבחרת הנוער: אוסקר גלוך, דור תורג'מן ורוי רביבו. השחקנים הזרים שחתומים ויתחילו את האימונים מחר הם סטיפה פריצה, אנריק סבוריט, אנדרה ז'ראלדש, פארפה גיאגון ואדוארדו גררו, שלא אמור להיות בקבוצה בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully