וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש מדליות לאטמנוב, ארד לכץ וכסף לישראל בתרגיל הקבוצתי

19.6.2022 / 12:27

אחרי מדליית הזהב בקרב רב באליפות אירופה שנערכת בתל אביב, המתעמלת האומנותית בת ה-16 סיימה בחישוק, באלות ובסרט במקום השני. במדליה על תרגיל הסרט זכתה גם חברתה לנבחרת, הישג נפלא נרשם גם בתרגיל החישוקים הקבוצתי

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 19.6/ספורט1

אליפות אירופה בהתעמלות אומנותית בתל אביב הגיעה לסיומה עם הישגים נפלאים לישראל, שגרפה לא פחות משבע מדליות כשמעל כולן בלטה דריה אטמנוב בת ה-16 עם ארבע מדליות אישיות, אחת מזהב.

הבוקר (ראשון), יממה אחרי שאטמנוב זכתה במדליית זהב בקרב רב ובמקום הראשון סיימה גם הנבחרת בתחרות הקבוצתית, אטמנוב הוסיפה למאזנה שלוש מדליות כסף בתרגילי היחידות, כשאחרי שהבטיחה את המקום השני בחישוק ובאלות, בתרגיל הסרט היא חלקה מקום על הפדיום עם עדי כץ, חברתה שזכתה במדליית ארד. גם הנבחרת הקבוצתית זכתה במדליה נוספת, הפעם בכסף אחרי ביצוע יפהפה בגמר החישוקים הקבוצתי.

המתעמלת הישראלית דריה אטמנוב. באדיבות איגוד ההתעמלות בישראל, אתר רשמי
לא עוצרת. אטמנוב באליפות אירופה בתל אביב/אתר רשמי, באדיבות איגוד ההתעמלות בישראל

באשר לתרגילי היחידות, אטמנוב בת ה-16 קיבלה ציון של 34.900 על התרגיל שלה בגמר החישוק, תוצאה שהספיקה לה כדי לסיים במקום השני ולהבטיח מדליה שנייה באליפות אירופה. באלות היא עלתה ראשונה למזרן ובזכות תרגיל טוב שביצעה קיבלה את הציון 34.250, שגם במקרה זה הספיק לה למקום על הפודיום והיא שוב סיימה שנייה וקטפה מדליית כסף נוספת.

בגמר תרגיל הסרט לישראל כבר היו שתי נציגות. אטמנוב בצעה תרגיל נהדר שהסתיים עם הציון 33.700 שהספיק למקום השני, אבל על הפודיום עלתה גם עדי כץ שבלטה ועם תרגיל שעליו קיבלה 32.600 נקודות הצליחה לסיים שלישית ולהבטיח מדליית ארד.

אטמנוב אמרה לאחר הזכייה בשלוש מדליות כסף הבוקר: "זו הייתה אליפות מוצלחת. אני שמחה שהצלחתי להראות את מה שאני יודעת לעשות. נהניתי מאוד. אם הפתעתי את עצמי? כן, אני חושבת שכן".

עדי כץ, שאתמול אכזבה בקרב רב, אמרה על זכייתה: "התרגשות גדולה, לא ציפיתי לזה. הייתה תחרות קשה אבל שמחה שבסוף הצלחתי. אחרי אתמול אמרתי לעצמי שהכי גרוע כבר היה, ושעכשיו אפשר פשוט לתת את המיטב שלי".

עוד בוואלה!

דריה אטמנוב: "לינוי גרמה לי לעבוד יותר קשה. ידעתי שיש לאן לשאוף"

לכתבה המלאה

מיד לאחר מכן גם הנבחרת הקבוצתית של ישראל עלתה למזרן וקטפה מדליה נוספת. על גמר החישוקים הקבוצתי קיבלה ישראל 36.450 נקודות, שדירגו אותה במקום השני. הנבחרת הקבוצתית קיוותה לזכות במדליה גם בתרגיל כדורים וסרטים, אבל ציון בגובה 31.100 לא הספיק כדי לעלות על הפודיום, אלא למקום הרביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully