וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניימאר אמר לי 'אני עוזב את הנבחרת והמספר 10 שלך'"

רודריגו חשף כי הכוכב בן ה-30 עשוי להפסיק לייצג את ברזיל אחרי המונדיאל בקטאר: "לא ידעתי מה להגיד, הייתי נבוך". עוד סיפר: "זידאן ואנצ'לוטי אמרו לי שאהיה הטוב בעולם"

המונדיאל בקטאר עשוי להיות הטורניר האחרון של ניימאר בנבחרת ברזיל - כך לפחות משתמע מדבריו של חברו לסלסאו, רודריגו. הכוכב העולה של ריאל מדריד התארח בפודקאסט בברזיל וחשף כי שחקנה של פריז סן ז'רמן סיפר לו שהוא מתכוון להפסיק ללבוש את המדים הלאומיים, ואף בחר יורש לחולצה מספר 10.

"ניימאר אמר לי 'אני עוזב את הנבחרת והמספר 10 שלך. אפילו לא ידעתי מה להגיד לו, הייתי נבוך, צחקקתי ואפילו לא ידעתי מה לומר", סיפר רודריגו. "אמרתי לו שהוא צריך להמשיך עוד קצת, שאני לא רוצה שהוא יפרוש עכשיו. ואז הוא צחק".

ניימאר בן ה-30 עומד על 74 שערים ב-119 הופעות בנבחרת ברזיל, ורחוק שלושה כיבושים מפלה שמכהן כמלך שערי הסלסאו בכל הזמנים. עם זאת, הכוכב המוכשר של פריז סן ז'רמן לא היה שותף להצלחות במדים הלאומיים, כאשר את הזכייה בקופה אמריקה ב-2019 הוא פספס בשל פציעה.

רודריגו חוגג שער במדי נבחרת ברזיל. Pedro Vilela, GettyImages
היורש המסתמן של ניימאר, לפחות במספר על החולצה. רודריגו/GettyImages, Pedro Vilela

למרות שגם ויניסיוס רשם עונה אדירה והיה מהגורמים המרכזיים בזכייה של ריאל מדריד בדאבל, נראה שניימאר מעדיף להוריש למישהו אחר את המספר 10 בברזיל, שהתנוסס בין השאר על גבם של פלה, קאקה ורונאלדיניו.

רודריגו הוסיף כי ניימאר איננו היחיד שצופה לו עתיד מזהיר: "זידאן ואנצ'לוטי אמרו לי שיום אחד אני אהיה השחקן הטוב ביותר בעולם. זה מאוד שימח אותי. אני מנסה להתקדם בכל יום, זה החלום שלי ואני יודע שאם אתן הכל, אוכל להגשים אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully