וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתאחד עם בית הלחמי: נתנאל ארצי סיכם את תנאיו בהפועל אילת

18.6.2022 / 22:51

הפורוורד שירד ליגה עם מכבי ראשון לציון יחבור למאמן שהביא אותו לגלבוע/גליל ב-2018 ויהיה החיזוק הראשון של הקבוצה הדרומית לעונה הבאה

תקציר משחק 3: ריאל מדריד - ברצלונה 66:81/ספורט1

הפועל אילת ונתנאל ארצי סיכמו את התנאים להצטרפותו של הפורוורד, שיהיה החיזוק הישראלי הראשון של אריאל בית הלחמי לקראת עונת 2022/23. ארצי ובית הלחמי סוגרים מעגל אחרי שהמאמן היה זה שהביא אותו לגלבוע/גליל בקיץ 2018, אך המאמן עזב עונה לאחר מכן להפועל תל אביב.

ארצי (25, 1.97) גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה ושיחק בבוגרים של הירוקים, אך לא פרץ שם ואת ההתקדמות האמיתית הראשונה בליגת העל עשה במכבי אשדוד בעונת 2017/18. לפני ארבע שנים עבר כאמור להפועל גלבוע/גליל, והיה אחד הישראלים המובילים בקבוצה שהגיעה בעונת 2020/21 עד לגמר הפלייאוף. אשתקד עבר ארצי מגן נר למכבי ראשון לציון, אבל שם היה דווקא חלק מהעונה הגרועה שעברה על הכתומים, שהסתיימה בירידה לליגה הלאומית.

שחקן מכבי ראשון לציון נתנאל ארצי. לירון מולדובן
חובר שוב לבית הלחמי. נתנאל ארצי/לירון מולדובן

הסגל של הפועל אילת הולך ונבנה לקראת העונה הבאה, כאשר ארצי מצטרף לנועם אביבי שהאריך את חוזהו ולבן קרטר שממשיך לעונה שלישית בדרום אחרי ששב מפציעה שהשביתה אותו לתקופה ממושכת. בנוסף, לאילת יש שני שחקנים זרים חתומים: סקוט מצ'אדו שהצטרף מהליגה האוסטרלית, וקייסי פריית'ר, שבדומה לקרטר חוזר מפציעה שגרמה לו להחמיץ עונה שלמה. עידו הראל הצעיר יהיה חלק מהרוטציה של הקבוצה העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully